اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنوفی در گفت‌وگو با فارس:

با اقتدار در فوتسال دانشجویان آسیا قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: بازیکن قمی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان گفت: بازی‌های سختی در این رقابت‌ها در پیش داریم اما با اقتدار کارمان را برای قهرمانی انجام می‌دهیم.

با اقتدار در فوتسال دانشجویان آسیا قهرمان می‌شویم

محسن شنوفی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قطعا تمرینات بسیار خوب و فنی که زیر نظر کادر فنی انجام داده‌ایم به بازیکنان تیم فوتسال دانشجویان ایران روحیه و جان دوباره‌ای می‌دهد تا توان خود را برای کسب مقام قهرمانی در این رقابت‌ها نشان دهیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام منظم تمرینات این تیم زیر نظر سیدمهدی ابطحی بیان کرد: تیم از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار مطلوبی است و امیدواریم تیم دانشجویان کشورمان در این دوره از بازی‌ها بتواند با تکیه بر توان بازیکنان مستعدی که چهار نفر آنها فوتسالیست‌های قمی هستند، خود را بار دیگر در آسیا به عنوان قهرمان معرفی کند.

شنوفی ادامه داد: از آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم، بازیکنان ما تمرینات منظم و شادابی را زیر نظر ابطحی که یک مربی کاملا فنی و کاردان است پشت سر می‌گذارند و امید بسیاری داریم تا در مقابل رقبای خود بازی بسیار خوبی ارائه کرده و به روند موفقیت‌های فوتسال ایران در آسیا ادامه دهیم.

ملی‌پوش قمی تیم دانشجویان کشورمان با اشاره به حساسیت مسابقات تأکید کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها به میزبانی کشورمان نخستین دوره برگزاری خود را تجربه می‌کند، کادر فنی و بازیکنان ما به خوبی به اهمیت موفقیت در این رقابت‌ها واقف هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه برای بازی‌های نخستین دوره فوتسال دانشجویان آسیا تمام بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند، ضمن اینکه روحیه بسیار خوبی که مربیان دارند به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر به قهرمانی در این مسابقات بیندیشیم.

شنوفی اظهار داشت: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و دیدارهای تدارکاتی درون اردویی موجب شده است تا بازیکنان از نظر هماهنگی در شرایط خوبی قرار بگیرند و با تمام توان خود در مقابل رقبای آسیایی ظاهر شویم.

وی اظهار داشت: ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در قالب تیم ملی دانشجویان در حالی خود را آماده حضوری قوی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا می‌کنند که این رقابت‌ها از هفدهم خرداد ماه به میزبانی ایران در تهران به انجام خواهد رسید.

فوتسالیست قمی تیم ملی دانشجویان عنوان کرد: برای این منظور با نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان، 16 فوتسالیست در ترکیب و لیست نهایی تیم ملی دانشجویان قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که امید ملی دانشجویان یکی از بهترین دوران حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در این فصل تجربه کند زیرا در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و می‌توانیم با کسب امتیازات لازم به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول