اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم

مدارس فوتبال و فوتسال رسمی هیئت فوتبال قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم از معرفی مدارس فوتبال و فوتسال رسمی و دارای مجوز از سوی این هیئت خبر داد.

مدارس فوتبال و فوتسال رسمی هیئت فوتبال قم معرفی شدند

مهدی رضایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فصل تابستان که می‌رسد خیلی از نوجوانان در رؤیای فوتبالیست شدن غرق می‌شوند، زیرا با تعطیلی مدارس اوقات فراغت آنها بیشتر می‌شود و همین بهانه‌ای است تا فوتبال را جدی‌تر از فصول دیگر دنبال کنند.

وی بیان داشت: رشد عجیب تعداد مدارس فوتبال در تابستان سال‌های گذشته، این هیئت را بر آن داشت تا مجوز مدارس غیرقانونی فوتبال را باطل کند و برای همین منظور فهرست مدارس مورد تایید توسط این هیئت منتشر شد و این مدارس مطابق با آیین‌نامه و استانداردهای موجود فعالیت می‌کنند.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم ابراز داشت: امسال به هیچ عنوان به مدارس غیر قانونی اجازه فعالیت داده نخواهد شد زیرا همچنان به دلیل علاقه نوجوانان، مدارس فوتبال مورد استقبال خانواده‌ها قرار می‌گیرد که شهروندان قمی باید در این مورد با هوشیاری بیشتری تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: همگام با روزهای آخر ماه بهار و پایان یافتن امتحان دانش‌آموزان و فرا رسیدن فصل تابستان و برای پر کردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در فصل تابستان بسیاری از علاقمندان به ورزش برای استفاده از تعطیلات تابستانی و استفاده بهینه از وقت خود به ورزش در رشته‌های مختلف روی می‌آورند که یکی از پرطرفدارترین آنها فوتبال است.

رضایی‌نژاد اضافه کرد: در این میان مدارس شنا، والیبال، اسکواش، کشتی، هندبال و بسکتبال از رونق خاصی برخوردارند ولی جایگاه ورزش جذاب و پرطرفدار فوتبال قابل قیاس با هیچ رشته‌ای نیست و در این میان در استان قم مدارس فوتبال همه ساله موجب پر کردن وقت نوجوانان قمی بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این میان در گذشته با وجود اینکه نظارت کافی بر مدارس فوتبال صورت می‌گرفت اما در بسیاری از مدارس فوتبال بدون مجوز شاهد حضور مربیان بدون کارت و حتی بازیکنان کمتر از 16 سال به عنوان مربی و آموزش‌دهنده بودیم که به جای یاد دادن اصول صحیح فوتبال در پایه موجب هرز رفتن استعدادها می‌شدند.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم ابراز داشت: در حال حاضر هیئت فوتبال استان قم نظارت کافی را نسبت به مدارس فوتبال خواهد داشت و بر همین اساس اسامی مدارس فوتبال و فوتسال رسمی استان قم را در اختیار شهروندان قمی قرار می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: مدارس فوتبال درجه یک استان قم مدارس آسیا و صبا هستند، ضمن اینکه مدارس فوتبال افشید، پارسا، خورشید، فرهنگ، فینال، نخبگان هلال احمر و هما به عنوان مدارس فوتبال درجه دو و مدارس پناه‌آفرین، سینا، فولاد، ولایت و ستارگان به عنوان مدارس فوتبال تازه تاسیس در خدمت علاقمندان به این رشته ورزشی هستند.

رضایی‌نژاد به مدارس دارای مجوز رشته فوتسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: مدارس فوتسال درجه یک قم المپیاد و هلال اسپرت هستند، ضمن اینکه مدارس فوتسال درجه دو متشکل از شهدای جنت و میزان است و مدارس فوتسال تازه تاسیس نیز امید و وحدت خواهند بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول