اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر تایلند در دیدار نهایی صورت گرفت

درخشش فوتسالیست قمی در تیم ملی ناشنوایان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: فوتسالیست قمی در تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت.

درخشش فوتسالیست قمی در تیم ملی ناشنوایان

جلال سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای حضور در هفتمین دوره بازی‌های قهرمانی کشورهای آسیا و اقیانوسیه، کادر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان 12 بازیکن را بعد از انجام مراحل مختلف اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی به محل برگزاری مسابقات برد که در بین بازیکنان ملی‌پوش یک فوتسالیست قمی نیز حضور داشت.

وی افزود: درخشش فوتسالیست‌های خوب و توانمند ناشنوای قم در مسابقات قهرمانی کشور موجب شد تا یک عضو تیم اعزامی هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم نیز از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده و در مسابقات آسیا و اقیانوسیه بدرخشد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم بیان کرد: 12 بازیکن مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال در حالی برای حضور در هفتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه به اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان انتخاب ‌شدند که در بین آنها نام یکی از فوتسالیست‌های قمی نیز قرار گرفته بود.

وی یادآور شد: این بازیکن سعید خلیلی است که پیش از این هم به تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان دعوت شده بود، اما با بداقبالی در آخرین لحظات اعزام تیم ملی فوتسال به رقابت‌های جهانی از لیست این تیم حذف شد تا این بار همراه با تیم ملی طعم قهرمانی در آسیا را بچشد.

سعادتمند افزود: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌های خاص کشورمان، تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در هفتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه با ترکیبی از بهترین‌های فوتسال کشورمان به مصاف رقبا رفت و با کسب مقام قهرمانی به کار خود پایان داد.

وی اضافه کرد: برای حضور در این مسابقات از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان بازیکنانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، مازندران، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، یزد، قم، گیلان، همدان و اصفهان نیز به تیم ملی دعوت شده‌ بودند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم عنوان داشت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در حالی در بازی‌های قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به مقام قهرمانی رسید که هدایت این تیم را جبرئیل یوسفی به عنوان سرمربی و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی 2008 برزیل، قهرمانی آسیا و چند تورنمنت بین‌المللی را به عنوان مدیر فنی بر عهده داشتند.

وی خاطر نشان کرد: رقابت‌های پیش روی فوتسالیست‌های ناشنوای کشورمان، هفتمین دوره بازی‌های ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بود که بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته، از ششم تا سیزدهم خرداد ماه در شهر سئول کره‌ جنوبی برگزار شد.

سعادتمند یادآور شد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان که سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم به دیدار نهایی رسیده بود این‌بار برای دومین مرتبه متوالی جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد تا با غلبه هفت بر سه در تیم ملی فوتسال ناشنوایان تایلند، انتقام شکست سال گذشته را نیز از این تیم بگیرد.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول