اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

دبیری تبریز امسال در فوتسال مدعی خواهد بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با تاکید بر انتخاب هیئت مدیره‌ای قوی برای این تیم،‌ گفت: تیم دبیری تبریز امسال در فوتسال مدعی خواهد بود.

دبیری تبریز امسال در فوتسال مدعی خواهد بود

افشین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: امسال به تیم فوتسال دبیری نگاه ویژه‌ای داشته و تیم مطرحی را برای مسابقات لیگ برتر مهیا خواهیم کرد.

وی افزود: حضور باشگاه دبیری در مسابقات کشوری برای نخستین بار با تیم فوتسال این مجموعه همراه بوده و فوتسال دبیری نخستین نماینده آذربایجان در مسابقات کشوری بود.

مدیرعامل باشگاه فوتسال دبیری، مهدی غیاثی را از مربیان خوب و کارنامه‌دار فوتسال ایران دانست و تاکید کرد: انتخاب وی به‌عنوان مربی تیم، مؤید اهداف باشگاه برای تشکیل تیمی مدعی در لیگ برتر فوتسال کشور است.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در ادامه آرش جابری را به‌عنوان سرپرست جدید تیم فوتسال دبیری تبریز  معرفی کرده و افزود: جابری از افراد خوشنام فوتبال تبریز بوده و حضور وی در فوتسال دبیری می‌تواند در مهیا شدن تیمی قدرتمند کمک شایانی کند.

کمیته فنی فوتسال دبیری تبریز

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز از انتخاب کمیته فنی جدید این باشگاه خبر داد.

دبیری گفت: نقش یک کمیته فنی قوی در موفقیت‌های تیمی غیرقابل کتمان است، از این‌رو با انتخاب این کمیته جدید فوتسال دبیری شانس موفقیت این تیم را تقویت کردیم.

به گفته وی، اعضای کمیته فنی باشگاه فوتسال دبیری عبارت از شهرام دبیری، افشین دبیری، فرزین دبیری، رحیم علمی، ایوب بایرامی، نوروز اولیایی، مهدی غیاثی و آرش جابری بوده که احکام آنها از سوی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری صادر شده است.

تمرینات تیم دبیری آغاز شد

به گزارش فارس با معرفی سرمربی تیم دبیری تبریز، تمرینات این تیم با حضور بازیکنان فصل گذشته این تیم آغاز شد.

سید مهدی غیاثی که به‌عنوان سرمربی جدید فوتسال دبیری تبریز معرفی شد، متولد 1345 قم بوده و دارای بالاترین مدرک مربیگری فوتسال است.

در سوابق مربیگری وی هدایت تیم‌های فراز قم، فجر قم، سهیل قم، ارم کیش، صبای قم و دبیری تبریز به چشم می‌خورد.

وی در لیگ برتر فوتسال کشور با تیم فراز قم عنوان دوم و با ارم کیش مقام سوم ایران را کسب کرده و با تیم دبیری تبریز قهرمان دسته یک ایران شده و به لیگ برتر صعود کرده است.

تیم فوتسال دبیری تبریز نخستین نماینده آذربایجان در لیگ برتر فوتسال کشور است، این تیم در دو فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته و امسال برای حضور پرقدرت در این مسابقات مهیا می‌شود.

تیم‌های گسترش فولاد و شهرداری دیگر نمایندگان فوتسال تبریز در لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول