اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی صورت گرفت

حضور 4 فوتسالیست قمی در تیم ملی دانشجویان

خبرگزاری فارس: چهار فوتسالیست قمی در ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

حضور 4 فوتسالیست قمی در تیم ملی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان قاره کهن از چند روز دیگر به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، آخرین مرحله اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی دانشجویان کشورمان برگزار شد.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در قالب تیم ملی دانشجویان در حالی خود را آماده حضوری قوی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا می‌کنند که این رقابت‌ها از هفدهم خرداد ماه به میزبانی ایران در تهران به انجام خواهد رسید.

برای این منظور با نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان، 16 فوتسالیست در ترکیب و لیست نهایی تیم ملی دانشجویان قرار گرفتند تا ایران همچون رقابت‌های قهرمانی آسیا، سلطه خود بر این رشته ورزشی را در رقابت‌های دانشجویی ادامه بدهد.

تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان با میزبانی از کشورهای مختلف شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان قاره آسیا، از روز هفدهم خرداد ماه یعنی یک هفته دیگر مسابقات خود را با رقبای آسیایی آغاز خواهد کرد.

این در حالی است که سید مهدی ابطحی نفر اول کادر فنی تیم فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 1992 اسپانیا و همچنین رقابت‌های قهرمانی آسیا با توجه به تجربه و سوابق بسیار درخشانی که در امر مربیگری فوتبال دارد، به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی فوتسال دانشجویان را در این دوره از مسابقات بر عهده خواهد داشت.

سرمربی سابق تیم‌های ارم کیش قم، منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان و حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی اسامی نهایی ملی‌پوشان حاضر در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان فوتسال آسیا را اعلام کرد که در بین ملی‌پوشان نام چهار فوتسالیست قمی نیز به چشم می‌خورد.

فوتسالیست‌های قمی حاضر در لیست نهایی سیدمهدی ابطحی سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان، محسن شنوفی، محمد دهقان به عنوان دروازه‌بان، محسن‌ پورابراهیم و حامد فراهانی نیز به عنوان بازیکن خواهند بود.

این نخستین دوره مسابقات آسیایی فوتسال دانشجویان است که با شرکت تیم‌های مطرح فوتسال قاره کهن از روز هفدهم خرداد ماه به مدت یک هفته تا بیست و سوم خرداد در دانشگاه پیامبر اعظم (ص) و دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول