اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه اعتماد ایرانیان:

برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتسال نداریم

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه اعتماد ایرانیان گفت: برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتسال نداریم.

برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتسال نداریم

مجید جمعه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است در لیگ دسته اول فوتسال باشیم و تلاشی برای خرید امتیاز در لیگ برتر نخواهیم کرد.

جمعه‌پور با اشاره به تصمیم فدراسیون فوتبال برای افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال گفت: در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول در رده سوم گروه خود جای گرفتیم که اگر فدراسیون این تصمیم خود را عملی کند باز هم ما نمی‌توانیم صعود کنیم و به فکر خرید امتیاز هم نیستیم.

وی افزود: امسال هنوز شرایط برای حضور در لیگ دسته اول هم قطعی نشده است، اما اگر شرایط مهیا شود، تیمی قدرتمند در لیگ دسته اول خواهیم بست تا بتوانیم صعود کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته هم تیم خوبی داشتیم و تا آستانه صعود پیش رفتیم و اگر بازیکنان افغانی را از ما نمی‌گرفتند، اکنون در لیگ برتر بودیم.

جمعه‌پور در ادامه در ارتباط با وضعیت تیم هندبال این موسسه در لیگ برتر هندبال سال بعد گفت: با یکی از مربیان تیم ملی که سابقه و تجربه زیادی در هندبال دارد صحبت‌هایی کرده و به توافق رسیده‌ایم و این مربی سال بعد تیم را در لیگ برتر هدایت خواهد کرد.

سرپرست تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان تاکید کرد: بودجه خوبی برای تیم در نظر گرفته‌ایم و تیمی قوی خواهیم بست.

وی افزود: حداقل 50 تا 60 درصد تیم بومی خواهد بود زیرا هندبالیست‌های استان توانایی‌های زیادی دارند و تنها در دو یا سه پست بازیکن کمکی جذب می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول