اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن قمی تیم ملی فوتسال:

کشورهای آسیایی به دنبال رقابت با فوتسال ایران هستند

خبرگزاری فارس: ملی پوش قمی تیم ملی کشورمان گفت: کشورهای آسیایی با جذب بازیکنان و مربیان مطرح سعی در رقابت با فوتسال غنی و پرقدرت ایران دارند.

کشورهای آسیایی به دنبال رقابت با فوتسال ایران هستند

علی‌اصغر حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در حالی به پایان رسید که کشورهایی با جذب بازیکنان و مربیان مطرح فوتسال، سعی در رقابت با فوتسال غنی و پرقدرت ایران دارند.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با شرکت 16 تیم از نقاط مختلف قاره کهن رقابت‌هایی است که از به میزبانی کشور امارات دوازدهمین دوره خود را پشت سر گذاشت و در کنار ایران بسیاری از تیم‌های آسیایی برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کرد.

بازیکن سابق تیم فوتسال ارم کیش قم افزود: خیلی از تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به دنبال جلوگیری از موفقیت‌های ایران در این مسابقات بودند و با جذب بازیکنان تبعه کشورهای غیر آسیایی و به کار‌گیری مربیان مطرح فوتسال جهان سعی در رقابت با فوتسال غنی و پرقدرت ایران داشتند.

وی با اشاره به رقابت مدعیان قهرمانی فوتسال آسیا در چهار گروه مقدماتی اظهار داشت: 16 تیم حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2012 در مرحله مقدماتی در چهار گروه چهار تیمی قرار گرفته بودند که تیم ملی فوتسال کشورمان نیز با تیم‌های کره جنوبی، قطر و استرالیا همگروه بود و با کسب برتری قاطع برابر هر سه حریف خود گامی بلند برای موفقیتی دیگر در آسیا برداشت.

حسن‌زاده یادآور شد: بعد از مراحل مختلف آماده‌سازی و اردوهای تدارکاتی، شرایط بسیار خوبی در دیدارهای مقدماتی نیز کسب کردیم و به همین دلیل در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی ازبکستان مقتدرانه به پیروزی رسیدیم.

وی ابراز داشت: تیم ملی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی فوتسال چین را نیز پشت سر گذاشت و بر اساس برنامه کادر فنی توانستیم آمادگی خوبی برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کسب کنیم.

ملی‌پوش قمی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه با اشاره به دیدار تیم ملی فوتسال مقابل تایلند که به شکست ایران انجامید، تصریح کرد: در این دیدار با بدشانسی‌های زیادی مواجه شدیم زیرا بارها موقعیت گل از دست دادیم و حقمان به واقع باخت نبود.

وی تأکید کرد: به هر حال کشورهای مختلف آسیایی از جمله ژاپن و تایلند به سختی تلاش می‌کنند خود را به فوتسال ایران نزدیک کنند و این ما هستیم که باید از دوره‌های بعدی با قدرت و صلابت بیشتری در جدال با حریفان خود قدرت واقعی فوتسال ایران را به نمایش بگذاریم.

علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست نام آشنای قمی و عضو سابق تیم ارم کیش قم و فعلی ماهان اصفهان در رقابت‌های دوازدهمین دوره فوتسال قهرمانی آسیا همراه با تیم ملی ضمن کسب مقام سوم به عنوان دومین گلزن برتر مسابقات نیز معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول