اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهقان در گفت‌و‌گو با فارس:

آماده قهرمانی در فوتسال دانشجویان آسیا هستیم

خبرگزاری فارس: سنگربان قمی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان گفت: آمادگی و شرایط بسیار خوبی برای قهرمانی فوتسال دانشجویان آسیا به دست آورده‌ایم و با تمام توان به مصاف حریفان می‌رویم.

آماده قهرمانی در فوتسال دانشجویان آسیا هستیم

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از حضور تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و اظهار کرد: از هفته آینده مسابقات آسیایی فوتسال دانشجویان به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

سنگربان قمی تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران ادامه داد: آخرین اردوی تیم ما در تهران در حال برگزاری است و در کنار سایر نفرات شرایط لازم برای قهرمانی بازی‌های آسیایی دانشجویان که از هفدهم خرداد ماه در کشورمان آغاز خواهد شد را به دست آورده‌ایم.

یکی از چهار بازیکن قمی عضو تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران با اشاره به انگیزه قهرمانی تیم فوتسال ایران در بازی‌های این دوره بیان داشت: تیم ملی فوتسال دانشجویان کشور در سال جاری برای نخستین بار در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند و قصد داریم با کسب عنوان قهرمانی آسیا شگفتی‌ساز شده و یک بار دیگر توانمندی فوتسال ایران را به نمایش بگذاریم.

دهقان که در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سنگربان تیم فوتسال صبای قم در جدال با رقبای لیگ برتری بود ادامه داد: بعد از بازی‌های لیگ برتر فوتسال که زمان زیادی از پایان آن می‌گذرد، تمریناتم را به صورت انفرادی ادامه دادم تا اکنون از شرایط خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا برخوردار باشم.

وی با اشاره به تمرینات در نظر گرفته شده برای افزایش میزان آمادگی ملی‌پوشان فوتسال دانشجویان کشورمان اظهار داشت: حضور یک مربی بزرگ مانند سیدمهدی ابطحی که پیش از این در تیم ارم کیش افتخار شاگردی وی را داشته‌ام، موجب تقویت توان فنی و انگیزه بازیکنان تیم ملی فوتسال دانشجویان برای حضور موفق در این رقابت‌ها شده است.

وی شرایط تیم فوتسال دانشجویان کشورمان برای کسب موفقیت در مسابقات آسیایی تهران را مناسب توصیف کرد و افزود: شرایط لازم برای قهرمانی در مسابقات آسیایی را داریم زیرا میزبان هستیم و از حمایت تماشاگران نیز می‌توانیم برخوردار شویم.

محمد دهقان در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همراه با تیم فوتسال صبای قم بعد از تیم‌های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان، منصوری قرچک، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، حفاری اهواز و گسترش فولاد تبریز در مکان ششم لیگ برتر ایستاد.

از سوی دیگر علاوه بر محمد دهقان، سه بازیکن دیگر قمی نیز تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان را در نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا که به میزبانی کشورمان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، همراهی می‌کنند که این بازیکنان حامد فراهانی، محسن‌پور ابراهیم و محسن شنوفی از فوتسالیست‌های توانمند قمی هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول