اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور قم:

قم قهرمان فوتسال دانشگاه‌های پیام نور کشور شد

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان قم از موفقیت تیم فوتسال این دانشگاه در کسب مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانشگاه‌های پیام نور کشور خبر داد.

قم قهرمان فوتسال دانشگاه‌های پیام نور کشور شد

محسن پودنکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: استعدادهای ورزش قهرمانی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور قم موج می‌زند و خوشبختانه در ادامه موفقیت‌های متعدد ورزش قهرمانی این دانشگاه، شاهد موفقیت تیم فوتسال در کسب مقام قهرمانی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور هستیم که موفقیت ارزنده محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با شرکت 24 تیم از استان‌های مختلف برگزار شد که در نهایت قهرمانی به نام تیم پیام نور قم به ثبت رسید.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان قم اضافه کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها، در تلاش برای کسب مقام قهرمانی در مرحله نخست در گروه‌های مقدماتی بازی‌های خود را برگزار کردند تا تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شوند.

وی خاطر نشان کرد: بازی‌های مرحله گروهی با شرکت تیم‌های مدعی در گروه‌های چندگانه به شکل دوره‌ای برگزار شد که در نهایت از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم مسابقات این دوره قهرمانی فوتسال دانشگاه‌های پیام نور کشور را کسب کردند.

پودنکی بیان داشت: تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم در حالی که در ترکیب خود از وجود بازیکن مطرح و توانمند فوتسال قم و همچنین از توان فنی و مدیریتی سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بهره می‌برد، در این رقابت‌ها موفق‌ترین تیم شرکت‌کننده بود که در نهایت در جایگاه نخست قرار گرفت.

وی عنوان کرد: سطح رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشگاه پیام نور کشور بسیار بالا بود و تیم‌های شرکت‌کننده در ترکیب خود از بازیکنان خوب و شاخصی استفاده می‌کردند اما این توان و نبوغ بالای فوتسالیست‌های قمی بود که در نهایت منجر به قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم شد.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان قم تصریح کرد: بدون تردید دستاورد حاصل شده در رقابت‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در رشته‌های مختلف دختران و پسران، حاصل علاقه‌مندی و حمایت جدی مدیریت دانشگاه قم از ورزش و دانشجویان ورزشکار و همچنین دلگرمی به مسئولان تلاش‌کننده در عرصه ورزش است.

وی یاد آور شد: فوتسالیست‌های تیم دانشگاه پیام نور قم در مراحل مقدماتی و حذفی با شایستگی از سد حریفان خود عبور کرده و در دیدار نهایی این دوره از مسابقات حریف تیم فوتسال دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی شدند که با برتری چهار بر سه در این دیدار به مقام قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول