اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیرماه

فوتسالیست قمی به جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: فوتسالیست قمی تیرماه همراه با نماینده کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.

فوتسالیست قمی به جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این بازیکن سعید تقی‌زاده بازیکن جدید تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که بعد از درخشش در لیگ برتر با پیراهن تیم فوتسال صبای قم، با این تیم اصفهان به توافق رسیده و به این تیم پیوسته است.

تقی‌زاده در حالی نخستین خرید باشگاه صنایع گیتی‌پسند اصفهان در فصل نقل و انتقالات لیگ فوتسال نام گرفت که این بازیکن ملی‌پوش قمی روز گذشته با مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند به توافق رسید تا در این فصل پیراهن نماینده اصفهان را بر تن کند.

این بازیکن از این هفته نیز در تمرینات حاضر خواهد شد و صنایع گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشورمان را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همراهی می‌کند.

سعید تقی‌زاده در فصل گذشته به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد اما در آخرین مرحله از اردوی تیم ملی که دو هفته پیش بود نتوانست در جمع بازیکنان منتخب در تیم ملی فوتسال اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در امارات قرار بگیرد.

ملی‌پوش قمی در حالی به صنایع گیتی‌پسند اصفهان رفت که تیم فوتسال گیتی‌پسند هم‌اکنون با چهار بازیکن شاپا، سجاد بنی‌سعدی، حسین حسینی و حمید یوسفی خود را برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند.

نماینده کشورمان در حالی خود را آماده شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌کند که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و برنامه‌ریزی کشور میزبان، این رقابت‌ها از یازدهم تیرماه در کشور کویت برگزار خواهد شد.

سعید تقی‌زاده در حالی همراه با تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان به رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود که در جریان برگزاری لیگ فصل گذشته فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور، همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های رفت و برگشت با تیم ملی کرواسی در یزد و زاگرب به میدان رفت.

این در حالی است که تقی‌زاده جوان و تکنیکی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی غرب آسیا نیز که اوایل اردیبهشت ماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار شد، همراه با تیم ملی با غلبه بر تیم‌هایی نظیر تیم‌های فوتسال اردن، فلسطین و امارات به مقام قهرمانی غرب آسیا دست پیدا کرد.

آخرین همراهی سعید تقی‌زاده با تیم ملی فوتسال کشورمان اعزام به رقابت‌های فوتسال تورنمنت بین‌المللی چین بود که در اردیبهشت ماه در شهر ‌هانگ‌ژو این کشور برگزار شد و تیم ملی کشورمان بعد از رومانی و بالاتر از چین و ژاپن به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

تقی‌زاده بازیکن قمی فوتسال کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1390 با پیراهن شماره 10 تیم فوتسال صبای قم به میدان رفت و با این تیم در جایگاه ششم لیگ برتر ایستاد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول