اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفاشیان:

برنامه‎‌ای برای بازگشت شمس به تیم ملی فوتسال نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فعلاً برنامه‎‌ای برای بازگشت حسین شمس به تیم ملی فوتسال نداریم.

برنامه‎‌ای برای بازگشت شمس به تیم ملی فوتسال نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کفاشیان در حاشیه مجمع هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و منتظر برگزاری جلسه کمیته فوتسال هستیم ضمن اینکه احتمال بکارگیری مجدد کادر فنی سابق نیز وجود دارد اما فعلاً برنامه‌ای برای استفاده از حسین شمس به ‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال نداریم.

وی در ارتباط با ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اتفاقاتی که در لیگ افتاد و بحث تبانی در فوتسال سبب ضربه خوردن به این رشته شد و باشگاه‌ها به جای اینکه در مسابقات لیگ و در زمین بازی با یکدیگر رقابت کنند به حاشیه رفتند.

وی افزود: دخالت‌هایی هم در کارهای تیم ملی در حین بازی‌ها صورت گرفت که این مسئله هم از دید ما دور نبود و به آن رسیدگی خواهیم کرد و همه تلاش ما فعلاً برطرف کردن حواشی و برنامه‌ریزی برای موفقیت در جام‌جهانی است.

وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: فدراسیون فوتبال اسپانسر دارد اما برای تیم ملی فوتبال بزرگ‌سالان هنوز اسپانسری نداریم که به زودی این مشکل را حل خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی در خصوص عدم حمایت وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال و تیم ملی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در دیدار اخیر خود از اردوی تیم ملی فوتبال بر حمایت از این تیم و فدراسیون فوتبال تاکید کرد و این حمایت انجام می‌شود.

وی افزود: برای این وزارتخانه موفقیت تیم ملی مهم‌تر از یک فرد است و وزیر نیز قول تامین بودجه مورد نیاز برای تیم ملی فوتبال را داده است.

کفاشیان در ادامه در خصوص وضعیت باشگاه‌های لیگ برتری گفت: امسال لیگ با همان 18 تیم برگزار می‌شود اما از سال آینده لیگ برتر را با 16 تیم برگزار خواهیم کرد به نحوی که 4 تیم از لیگ برتر امسال سقوط خواهند کرد.

وی افزود: رسیدن به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا شرط حضور در لیگ برتر است و باشگاه‌هایی که نتوانند این استانداردها را کسب کنند حق شرکت در لیگ برتر را نخواهند داشت مگر اینکه AFC اجازه حضور آنها را بدهد و بتوانند از این کنفدراسیون وقت بگیرند.

وی ادامه داد: در این کار جدی هستیم زیرا اگر باشگاه‌ها نتوانند به استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برسند، سهمیه ما در آسیا کم خواهد شد و اغماضی در این مساله نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص باشگاه‌های بدهکار نیز گفت: باشگاه‌هایی که بدهی دارند در صورتی در لیگ بازی خواهند کرد که بتوانند با طلبکارانشان به تفاهم برسند در غیر این صورت فعالیت آنها تعلیق می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول