اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگان فوتسال قزوین در ناخوشی به سر می‌برند

خبرگزاری فارس: هفته یازدهم و پایانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم‌های بیمه حدیث و باروبن نمایندگان قزوین با تساوی مقابل حریفان به عملکرد ضعیف خود تا هفته یازدهم پایان دادند‌.

نمایندگان فوتسال قزوین در ناخوشی به سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مسابقات تیم بیمه حدیث قزوین که در این فصل داعیه صعود به لیگ دسته اول را یدک می‌کشد در اردبیل به مصاف سایپا این شهر رفت که در پایان توانست با نتیجه تساوی 3 بر 3 میزبان خود را متوقف کند‌.

تیم بیمه حدیث که در بازی‌های قبلی خود مقابل رقیبان چهار پیروزی و شکست را در کارنامه به ثبت رسانده بود با این تساوی توانست نخستین تک امتیاز فصل خود را کسب کند‌.

شاگردان علی فرمانی که در هفته نخست این رقابت‌ها با شکست مقابل باروبن دیگر همشهری خود روند ناکامی‌هایشان آغاز شده بود، در ادامه بازی‌ها هم آن طور که باید نتوانستند مقابل رقیبان به میدان بیایند و همین امر موجب شد در دیدار دوم خود نیز مقابل شهرداری نکا 4 بر 2 بازنده شوند‌.

تیم بیمه حدیث قزوین در بازی سوم خود با برتری مقابل میلاد تنکابن اگر چه انتظارها را برای بازی‌های زیبا بالا برد‌، اما دو شکست مقابل تیم‌های علی‌صدر همدان و افزون‌پلاست کاشان در بازی چهارم و پنجم روند ناکامی شاگردان علی فرمانی را تکمیل کرد تا اختلاف با صدر جدول زیاد شود‌.

شاگردان علی فرمانی که چهار شکست را در بازی‌های هفته‌های قبلی دریافت کرده بودند، این بار در هفته ششم مسابقات با یک گل شوپی‌ملارد را بدرقه کردند تا به لطف شکست تیم‌های میانی جدول با شش امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرند‌.

بازیکنان تیم بیمه حدیث در هفته‌های هفتم و هشتم به ترتیب مقابل تیم‌های اپتک و مقاومت با وجود بازی‌های جذاب خود با نتایج نزدیک 3 بر 2 بازی را به تیم‌های اپتک کرج و مقاومت البرز واگذار کردند‌.

پیروزی تیم بیمه حدیث مقابل سالکوی شاهرود تیم انتهای جدولی روند موفقیت‌های خوبی برای این تیم ایجاد کرد به نحوی که در بازی مقابل تیم شهدای گرگان هم شاگردان فرمانی با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست پیدا کردند تا با دوازده امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرند.

بازی پایانی تیم بیمه حدیث در اردبیل مقابل سایپا این شهر هم که حال و روز خوشی نداشت می‌توانست با برتری به پایان برسد که متأسفانه با نتیجه تساوی به پایان رسید و همین امر موجب شد که این تیم با همان سیزده امتیاز با عنوان هفتمی نیم فصل را به پایان برساند‌.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول