اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران:

شرایط قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا را داریم

خبرگزاری فارس: کاپیتان مازندرانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران گفت: شرایط لازم برای قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا را به دست آورده‌ایم.

شرایط قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا را داریم

احمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: مسابقات آسیایی فوتسال ناشنوایان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران افزود: چهارمین اردوی تیم ما در کرمان و قبل از آن در مشهد برگزار شده بود و ما شرایط لازم برای قهرمانی بازی‌هایی آسیایی کره جنوبی که از شش خرداد اعزام خواهیم شد را به دست آوردیم.

تنها عضو مازندرانی تیم فوتسال ناشنوایان ایران با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال ایران در بازی‌های جهانی سال گذشته سوئد گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور در سال گذشته برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده بود که با کسب عنوان قهرمانی جهان شگفتی‌ساز شد.

رضایی به برتری این تیم برابر ترکیه در بازی‌های سال گذشته اشاره کرد و گفت: شکست تیم‌های نروژ، سوئیس و اوکراین به عنوان مدافع قهرمانی و روسیه موجبات کسب عنوان قهرمانی ما را فراهم کرده بود.

کاپیتان سوادکوهی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران از تغییرات در تیم ملی فوتسال ایران بعد از قهرمانی جهان خبر داد و گفت: به دلیل در پیش بودن مسابقات فوتبال ناشنوایان جهان، برخی از اعضای تیم فوتسال حاضر در مسابقات جهانی به تیم فوتبال ناشنوایان پیوستند.

وی شرایط تیم فوتسال ایران در مسابقات آسیایی کره جنوبی را مناسب توصیف کرد و افزود: شرایط لازم برای قهرمانی در مسابقات آسیایی را داریم.

رضایی گفت: تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم‌های یمن، تاجیکستان و تایلند هم گروه است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول