اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌جمهور:

سر و صدای دشمن برای این است که ایران به جایگاه‌های بالای جهانی نرسد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور گفت: سر و صدای دشمن برای این است که ایران به جایگاه‌های بالای جهانی نرسد و این سیاه‌نمایی ناجوانمردانه در حق ملت ایران است.

سر و صدای دشمن برای این است که ایران به جایگاه‌های بالای جهانی نرسد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمود احمدی‌نژاد امروز در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی کرمانشاه از جمله افتتاح طرح نیروگاه 648 مگاواتی زاگرس‌، آغاز ساخت خط راه‌آهن کرمانشاه ـ خسروی و افتتاح پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد: ساخت پروژه‌ها باید زودتر تمام شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: ملت ایران و مردم کرمانشاه بدانید که وظیفه دولت ساختن ایران است و این سازندگی باید با تکیه بر زمین طبیعی ایران و توانایی متخصصان و نیروهای ایران حاصل خواهد شد.

وی ساخت ایران اسلامی را متکی بر اندیشه ایرانی اعلام کرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های ایران تصریح کرد: ظرفیت ایران برای انجام کارهای بزرگ بی‌پایان است و مردم همیشه در صحنه نشان داده‌اند که امانت‌ها و ماموریت‌های تاریخ‌ساز را می‌توانند به عهده بگیرند و جلو ببرند.

وی با تاکید به خدمت کردن در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: تحول در بخش کشاورزی از کارهای مهمی است که باید انجام گیرد و البته بعد از انقلاب تا‌کنون کارهای بزرگی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: در کشور زمین، نیروی انسانی، آب و پول مناسب وجود دارد که با مدیریت می‌توان بهره‌برداری کافی از آن داشت.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه 400 میلیارد مترمکعب بارندگی در کشور داریم، ادامه داد: با همین آب موجود کشور می‌توان سطح زیر کشت کشور را تا چهار برابر افزایش داد.

وی با اشاره به روال انجام طرح‌های استانی افزود: تمام اختیارات رئیس‌جمهور و وزیران از جمله حق‌آبه‌، تحویل زمین و وام به استاندار داده شده است و روال پیچیده گذشته برای انجام طرح‌ها وجود نخواهد داشت.

رئیس‌جمهور گفت: امسال باید انقلابی در طرح‌های کشاورزی کشور اتفاق بیفتد زیرا که سرزمین ایران 11 اقلیم را از 13 اقلیم شناخته شده جهان و انواع خاک را در خود دارد.

وی با بیان اینکه ایران مرکز داروی خدادادی است تصریح کرد: گیاهان دارویی بسیاری در ایران وجود دارد که استان کرمانشاه نیز تعداد زیادی را در خود جا داده است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای مختلفی تمایل با همکاری با ایران در زمینه تولید گیاهان دارویی دارند که باید دست به دست هم دهیم تا جهش عظیمی را در تحول کشور ایجاد کنیم.

احمدی‌نژاد گفت: دشمنان می‌خواهند ملت ایران را مشغول کنند سر و صدای دشمن برای این است که ایران به جایگاه‌های بالای جهانی نرسد و این سیاه‌نمایی ناجوانمردانه در حق ملت ایران است.

وی با اشاره به رقابت سالم ایران با دیگر کشورهای جهان اظهار کرد: ما با کشورهای دیگر در حال رقابت هستیم اما رقابت ناجوانمردانه و غیرانسانی را قبول نداریم.

 رئیس‌جمهور در پایان گفت: باید خوبی‌ها و موفقیت‌ها را اضافه و ضعف‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول