اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه مانع از تعبیر رویاهای دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران با همکاری همه‌جانبه مردم و اشراف کامل بر منطقه، دست هر متجاوزی به استان و کشور را قطع خواهد کرد و مانع از تعبیر رویاهای آنان می‌شود.

سپاه مانع از تعبیر رویاهای دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در دیدار با خانواده شهیدان نمکی در سنندج از شهدا به‌عنوان منتخبان خداوند نام برد که در مسیر دفاع از ارزش‌های دین اسلام به چنین درجه‌ای رسیده‌اند و اظهار کرد: شهدای گرانقدر زمینه اقتدار و عظمت ملت ایران و نظام اسلامی فراهم را کردند و با این عمل، انسانیت، مسلمان بودن و خداباوری ملت ایران را به جهانیان فهماندند.

شهیدان رحمت‌الله، شهریار و شهرام نمکی سه برادر بودند که در سال 59 به‌دست گروهک ضدانقلاب  کومله در اطراف سنندج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی اضافه کرد: مردم استان کردستان از اول انقلاب با حضور در تظاهرات علیه رژیم طاغوت و بعد از آن حضور در جبهه‌ها و همراهی رزمندگان اسلام در قالب پیشمرگان کرد مسلمان وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

به گفته سردار رجبی، اکنون نیز با گذشت زمان ذره‌ای از وفاداری این مردم به نظام اسلامی کم نشده و همواره با پاسداری از مرزها و حفاظت از ارزش‌های نظام اسلامی، به استمرار حکومتی بر مبنای دستورات اسلام کمک می‌کنند.

وی در ادامه شهدای کردستان را مظلوم توصیف کرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهدای کردستان مظلوم‌ترین شهدا هستند، گمنام بودن و عدم معرفی شهدایی چون برادران نمکی و دیگر شهدای بزرگ استان مصداق فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

رجبی عنوان کرد: استان کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که برخی از آنان به شیوه‌های باورنکردنی توسط ضدانقلاب و گروه‌های معاند به شهادت رسیده‌اند که تصور آن هم در اذهان نمی‌گنجد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان دلیل شهادت برخی از شهیدان در استان را مقاومت در برابر خواسته ضدانقلاب مبنی بر توهین به اسلام و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است که این رشادت و وفاداری این مردم مرزدار به نظام اسلامی را می‌رساند.

وی در ادامه امنیت کنونی کردستان و کشور را نشأت گرفته از غیرت و مردانگی مردمی خواند که برای دفاع از میهن خویش در قالب مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و حضور در جبهه‌های نبرد در هشت سال دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

به گفته سردار رجبی، اکنون نیز افراد و گروه‌هایی امنیت کنونی کشور و این استان فرهنگی را برنمی‌تابند و هر زمان با برنامه‌هایی سعی در مخدوش کردن امنیت پایدار آن و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند.

وی به مردم کردستان اطمینان داد که سپاه پاسداران با همکاری همه‌جانبه مردم و اشراف کامل بر منطقه دست هر متجاوزی به استان و کشور را قطع خواهد کرد و نمی‌گذارد که رویاهای آنان تعبیر شود.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول