اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور بازیکن مازندرانی در تیم ملی فوتسال بانوان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: از سوی مربیان تیم ملی، بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان جوانان کشورمان دعوت شد.

حضور بازیکن مازندرانی در تیم ملی فوتسال بانوان

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این اردو که از 23 تا 27 خرداد در کمپ تیم‌های ‌ملی در تهران برگزار می‌شود، 24 بازیکن جوان حضور دارند.

وی افزود: شقایق روزبهان بازیکن تیم فوتسال وحدت ساری به عنوان تنها بازیکن مازندرانی در این اردو است که از سوی کادر فنی به این اردو دعوت شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم ملی فوتسال بانوان جوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت بین‌المللی آماده می‌شوند.

خلردی درباره نتایج دو نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در این هفته دو نماینده استان به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

وی گفت: در هفته هشتم این رقابت‌ها امروز شهرداری نکا مقابل حریف پیروز شد و میلاد تنکابن در برابر حریف شکست را پذیرا شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران متذکر شد: تیم شهرداری نکا در یک بازی برتر با چهار گل سالکو شاهرود را شکست داد و با 12 امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت.

خلردی همچنین درباره نتیجه دیگر نماینده مازندران افزود: تیم میلاد تنکابن در یک دیدار پرگل هشت بر شش مغلوب سایپا اردبیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در جدول رده‌بندی تیم میلاد تنکابن با 9 امتیاز در جایگاه هفتم 12 تیمی این مسابقات قرار دارد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم فوتبال دانش فریدونکنار با پیروزی مقابل حریف قهرمان لیگ برتر جوانان باشگاه‌های استان شد.

خلردی افزود: تیم فوتبال دانش فریدونکنار در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه سه بر یک پرسپولیس قائمشهر را شکست داد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

وی در پایان اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 16 تیم در دو گروه شرق و غرب به صورت دوره‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول