اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

همایش بزرگ مبلغان زکات قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ روحانیون، فعالان و مبلغان زکات شهرستان قزوین ظهر امروز برگزار شد.

همایش بزرگ مبلغان زکات قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این همایش ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت شهر قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، هدایت‌الله صفری مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و جمعی از ائمه جماعات و روحانیت معزز در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار شد.

در این مراسم هدایت‌الله صفری به تشریح برنامه‌های سال گذشته و سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین پرداخت و از گسترش فرهنگ زکات در میان مردم مسلمان و معتقد جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی به تشریح اهمیت زکات از نگاه قرآن کریم پرداخته و آن را برای بهتر شدن وضعیت معیشتی مردم ضروری دانست.

در پایان نیز حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در رابطه با گسترش فرهنگ زکات در جامعه پرداخته و از اعزام مبلغان و روحانیون این استان به نقاط مختلف استان قزوین برای گسترش فرهنگ زکات بین مردم خبر داد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول