اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه:

نقش رسانه در فرهنگ‌سازی پرداخت زکات بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه گفت: نقش رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی در فرهنگ‌سازی پرداخت زکات بی‌بدیل است.

نقش رسانه در فرهنگ‌سازی پرداخت زکات بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عنایت رحیمی‌نیا عصر یکشنبه در جمع کشاورزان چاه‌بردی که در حال برداشت محصول خود بودند، اظهار داشت: زکات موجب زیاد شدن مال، برکت در رزق و سلامتی روح و خشنودی خداوند خواهد شد.

وی بیان داشت: ستاد احیای زکات با برنامه‌ریزی موثری که انجام دادند موجب استقبال بسیار خوب مردم از این سنت خداوندی در این شهرستان بوده و در حال حاضر مشغول جمع‌آوری زکات از مردم خوب و فهیم این شهرستان هستیم.

این مسئول افزود: زکات جمع‌آوری شده در سال گذشته رشد 150 درصدی داشته که با همکاری اعضای ستاد زکات شهرستان و رهنمودها و آگاه‌سازی همه مردم به ویژه کشاورزان توسط امام جمعه شهر دهدشت و سایر ائمه جماعات شهرهای لنده، سوق، قلعه رئیسی و دیشموک بیشتر نیز خواهد شد.

وی افزود: تبلیغ و اطلاع‌رسانی در زمینه اهمیت زکات و زیرنویس نمودن مطالبی در خصوص زکات در رسانه ملی و همکاری فرماندار، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستا و همچنین آگاه‌سازی مردم توسط سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه کمک خواهد کرد.

رحیمی‌نیا در ادامه گفت: روحانیون طرح هجرت و ادارات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی از طریق تهیه بروشور، پلاکارد و همکاری مبلغین و عاملین زکات نسبت به تشویق و ترغیب آحاد جامعه به ویژه کشاورزان می‌توانند کمک چشم‌گیری در افزایش رشد زکات در سال جاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از هر روستا در مکان‌های عام‌المنفعه و کمک به ایتام و فقرای همان روستا هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول