اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد زکات شهرستان کنگاور خبر داد

952 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد زکات شهرستان کنگاور گفت: در سال گذشته بیش از 952 میلیون ریال زکات در شهرستان کنگاور جمع‌آوری شد.

952 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شد

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور، حجت‌الاسلام مصیب خزائی صبح امروز در این همایش با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در دین مبین اسلام گفت: آنچنان که از روایات برمی‌آید، اگر همه مسلمانان زکات اموال خویش را صحیح و کامل بپردازند؛ هیچ فقیر و محرومی در جامعه اسلامی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اهمیت پرداخت زکات در اسلام به حدی است که حضرت امام صادق (ع) فرمود: کسی که یک قیراط از زکات مال خود را نپردازد نه مومن است و نه مسلمان است.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات گفت: برای این کار باید با تلاش و جدیت و برپایی جلسات مستمر، نسبت به ترویج فرهنگ حسنه پرداخت زکات اقدام شود.

حجت‌الاسلام محمد ایوبی، رئیس ستاد زکات شهرستان کنگاور هم در این همایش با اشاره به اینکه در راستای گسترش فرهنگ پرداخت زکات کارهای خوبی در این شهرستان انجام شده گفت: میزان زکات پرداختی کشاورزان کنگاوری در سال 90 نسبت به سال قبل از آن، نشانگر رشد پانصد درصدی است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 952 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده است.

رئیس ستاد زکات شهرستان کنگاور یادآور شد: از محل جمع آوری زکات سال پیش، غسال‌خانه روستای طاهرآباد تکمیل شده و مسجد جامع روستای قارلق در حال احداث است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول