اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام (ره) چناران خبر داد

رشد 86 درصدی پرداخت زکات در شهرستان چناران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چناران گفت: در سال 90 میزان زکات جمع‌آوری شده همچون سنوات گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده که در بخش مرکزی با جمع‌آوری 226میلیون ریال، رشد 86 درصدی را شاهد بودیم.

رشد 86 درصدی پرداخت زکات در شهرستان چناران

محمدعلی کوثری در حاشیه جلسه ستاد احیا زکات شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: آئین‌نامه اجرایی قانون زکات که در شهریور ماه 90 تصویب شد برای اجرا به ستاد زکات استان‌ها و شهرستان‌ها ارسال شد که از سال جاری لازم‌الاجرا است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چناران در ادامه با بیان شرح وظایف هر یک از اعضاء ستاد زکات شهرستان براساس قانون مصوبه، افزود: در سال 90 میزان زکات جمع‌آوری شده همچون سنوات گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده که در بخش مرکزی با جمع‌آوری 226 میلیون ریال، رشد 86 درصدی را شاهد بودیم و در بخش گلبهار نیز با 8.7 درصد رشد مبلغ 64 میلیون ریال زکات پرداخت شده است.

کوثری افزود: در سال 90 مبلغ 3 میلیارد ریال زکات در شهرستان چناران جمع‌آوری شد که 540 میلیون ریال زکات معادل و 290میلیون ریال زکات فقرا  بوده و مبلغ 2 میلیون و 130 هزار ریال نیز به صورت محلی جمع‌آوری شده و در همان روستا و محل جمع‌آوری صورت جلسه شده و هزینه شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول