اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت

تجلیل از زکات‌دهندگان برتر خراسان ‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی زکات‌دهندگان برتر استان تجلیل شدند.

تجلیل از زکات‌دهندگان برتر خراسان ‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی، سیدرضا حسینی اظهار کرد: این مراسم به میزبانی اداره جهاد کشاورزی استان برگزار شد و در کنار تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامپروری از ابراهیم مرادی با پرداخت 70 میلیون ریال زکات به عنوان زکات‌دهنده نمونه استانی تجلیل شد.

وی افزود: همچنین قرار است از زکات‌دهندگان برتر شهرستان‌های دیگر استان در برنامه‌های مشابه تجلیل به عمل آید.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد:‌ درآمد زکات سال گذشته استان نزدیک به 754 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.

حسینی گفت: از آغاز فعالیت ستاد زکات در استان 227 پروژه عام‌المنفعه از این محل اجرا شده که از این تعداد نزدیک به 31 پروژه در سال 90 اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 31 روستا در امر احیای زکات در استان فعالیت داشتند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته سهم محرومان از زکات جمع‌آوری شده 30 درصد و سهم پروژه‌ها 70 درصد بوده؛ این در حالی است که در سال جاری سهم محرومان 40 درصد و سهم پروژه‌ها 60 درصد از زکات جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول