اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بویین‌زهرا خبر داد

برپایی یادواره بزرگ شهدای دانشجو در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا از برپایی یادواره بزرگ شهدای دانشجو در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

برپایی یادواره بزرگ شهدای دانشجو در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، رضا درزی‌مقصودی صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با بیان اینکه رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر متجاوزان اقتدار و امنیت کشور را برای نسل امروز تضمین کردند، اظهار کرد: امروز همه ملت قدرشناس رشادت‌ها و جانبازی‌های بسیجیان در ایام جنگ تحمیلی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا افزود: اراده و عزم بلند رزمندگان در عملیات‌ها موجب شکست و خواری جبهه باطل و نیز عزت و جاودانگی اسلام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تلاش برای برگزاری یاد‌واره شهدای دانشجو در شهرستان بویین‌زهرا هستیم، تصریح کرد: دانشجویان امروز با بصیرت و آگاهی به تمام معنا در مسیر آرمان‌های بلند و جاودانه انقلاب اسلامی گام برداشته و سبب یأس و نابودی دشمنان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا وظیفه اصلی دانشجویان کشور در شرایط فعلی را علم‌آموزی و حضور در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی دانست و تصریح کرد: دانشجویان و جوانان باید با حضور مستمر در سنگر علم و تقوا همواره موجب عزت جمهوری اسلامی شده و در پیشبرد اهداف فرهنگی در کشور مؤثر باشند.

درزی‌مقصودی با اشاره به فعالیت‌های گسترده رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان برای نفوذ در ارکان انقلاب اسلامی و فروپاشی آرمان‌های نهضت اسلامی عنوان کرد: همه وظیفه داریم که با آگاهی و حفظ بصیرت اجازه ندهیم دشمنان در عرصه‌های مختلف مانع پیشرفت و توسعه کشور شده و مسیر ملت را منحرف کنند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: برپایی چندین نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی بویین‌زهرا، برپایی محافل صالحین به صورت مستمر در دانشگاه‌ها و همچنین اعزم دانشجویان به اردو‌های راهیان نور از شاخص برنامه‌های دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا در طول سال است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم بهره‌گیری از فضای مجازی برای نشر اصول و ارزش‌های دینی تصریح کرد: استکبار با نفوذ مستقیم در عرصه اینترنت توانسته نقشه‌های شوم خود را در این عرصه پیاده کند و امروز وظیفه دانشجویان این است که با برنامه‌ریزی مشخص موجب شکست طرح‌های شوم دشمنان در این حوزه شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول