اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار البرز

خبرگزاری فارس: دبیر سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار این استان در تابستان سال جاری خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار البرز

مصیب دهبالائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: این یادواره با هدف آشنائی نسل جوان با رشادت‌ها و افتخارآفرینی شهدای ورزشکار در میدان نبرد حق علیه باطل و میادین ورزش برگزار می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا یادواره فوق را با کیفیت مطلوبی که در شان شهدای بزرگوار ورزشکار باشد، برگزار کنیم.

دبیر سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز با بیان اینکه هم‌اکنون در حال جمع‌آوری اطلاعات ورزشکاران شهید استان هستیم، گفت: با همکاری بنیاد شهید و سایر دستگاه‌های مرتبط این برنامه در حال اجرا است و به زودی با تکمیل اطلاعات زمان و مکان برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان البرز اعلام خواهد شد.

انتشار نخستین کتاب زندگینامه شهدای ورزشکار استان البرز

دهبالائی از انتشار کتاب ویژه این یادواره همزمان با برگزاری آن خبر داد و اظهار داشت: در این کتاب زندگینامه و سوابق ورزشی و افتخارات ورزشکاران استان درج شده ومی‌تواند نقش موثری در آشنایی نسل جوان با شهدای گرانقدر استان داشته باشد.

وی گفت: اشاعه ارزش‌های دینی و منش‌های پهلوانی می‌تواند کمک بسیاری به ورزشکاران ما برای حفظ روحیه پهلوانی و جوانمردی خود داشته باشد.

دهبالایی تاکید کرد: بنابراین سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز تلاش دارد در قالب یک همکاری چند جانبه با هیئت‌های ورزشی استان در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اثر بخش گام‌های موثری را بردارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول