اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی:

طرح اعزام والدین شهدا به اردوی زیارتی هنوز اجرا نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: هنوز طرح اعزام والدین شهیدان به اردو زیارتی که قرار بود در سال گذشته انجام شود، اجرا نشده است.

طرح اعزام والدین شهدا به اردوی زیارتی هنوز اجرا نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عابدین عابدین‌مقدم ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن، اظهار داشت: در مورد ایثارگران و جانبازان نیز این آیه صدق می‌کند و در این راستا باید بیش از پیش به آزادگان، جانبازان و ایثارگران اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: در 25 اسفند سال 88 دولت تصمیم گرفت که هیچ فرزند شهیدی بیکار نماند و حتی در سال گذشته از مجموع 8 هزار فرزند شهید جویای کار در کشور، بنیاد شهید خراسان‌رضوی 623 نفر فرزند شهید را طی نامه‌ای به ریاست جمهوری معرفی کرد اما شاهدیم که هنوز تمام فرزندان شهدا مشغول به فعالیت نشدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند چرا که آن طور که باید وقت نگذاشته‌ایم و باید دستگاه‌ها این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

عابدین‌مقدم در ادامه با اشاره به طرح اعزام والدین شهدا به اردوی زیارتی اذعان داشت: این طرح که در سال گذشته قرار بود از محل اعتبارات زیارتی و فرهنگی استان انجام شود، هنوز اجرایی نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی ادامه داد: از 100 درصد والدین شهدا 70 درصد آنها فوت کردند و تنها 30 درصد باقی ماندند پس هر چه سریع‌تر باید این طرح را اجرا کنیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه های روز جانباز گفت: دیدار از جانبازان در منازل، حضور در آسایشگاه‌ها، تزئین سر درب ادارات، برگزاری مراسم جشن ویژه ولادت حضرت ابوالفضل(ع) همراه با تجلیل از جانبازان، افتتاح پروژه‌ها توسط جانبازان و برگزاری صبحگاه مشترک با حضور جانبازان از جمله برنامه‌های روز جانباز در خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول