اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

انکارکنندگان ارزش‌های شهدا بی‌آبرو شدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان گفت: کسانی که زمانی با انکار ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به‌دنبال تضعیف فرهنگ شهادت بودند امروز نه‌تنها از گردانه قدرت خارج شدند بلکه در جامعه بی‌آبرو گشته‌اند.

انکارکنندگان ارزش‌های شهدا بی‌آبرو شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد سه‌شنبه‌شب در کارگروه شهدا و ایثارگران در بنیاد شهید این شهرستان اظهار داشت: کسانی که زمانی با حضور شهدای گمنام در دانشگاه‌ها مخالف بوده و با نسبت دادن استخوان‌های پوسیده به پیکر شهدا توهین می‌کردند امروز فکر و ایده آنها پوسیده و فاسد شده است.

وی با اشاره به تأثیر تحول‌انگیز حضور شهدای گمنام در جامعه افزود: طی سال‌های اخیر حضور و تشییع شهدا در بسیاری از موارد آنچنان جامعه را متحول ساخته که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

مدیر کارگروه شهدا و ایثارگران کاشان نسل امروز را تشنه شناخت و معرفت نسبت به فرهنگ شهادت و ایثار دانست و تصریح کرد: معرفی آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان مؤثرترین و بهترین سد در برابر دسیسه‌ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارگروه شهدا و ایثارگران کارگروهی ابلاغی نیست بلکه اقدامی ابتکاری و خودجوش به منظور ترویج فرهنگ ایثار و تحقق اهداف و آرمان‌های شهداست.

رضوان‌نژاد معرفی شهدای شهرستان کاشان در مناسبت‌های مختلف در قالب های گوناگون، نصب 10 تابلو معرفی شهدای برجسته خطه دارالمؤمنین کاشان در ورودی و خروجی شهرستان و تهیه شناسنامه شهدای کارگر را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این کارگروه برشمرد.

وی نصب تصاویر و جملاتی از وصایای شهدا بر روی دیوارهای شهر توسط واحد زیباسازی شهرداری را موجب یادآوری اهداف و آرمان‌های آنها ذکر و خاطرنشان کرد: انجام تکلیف، خدمت و پرهیز از قدرت‌طلبی از جمله آموزه‌هایی که نمونه‌های آن در سخنان و رفتار شهدا بسیار دیده می‌شود، نیاز مسلم امروز جامعه است و در واقع شهدا بهترین ارائه‌کنندگان الگوی مدیریت در جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول