اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

در قبال خانواده شهدا مسئول هستیم

خبرگزاری فارس: شهردار قم با حضور در منازل خانواده سه شهید با اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد و وظیفه مسئولان نسبت به خانواده معظم شهدا را سنگین و خطیر دانست.

در قبال خانواده شهدا مسئول هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری هدف از این دیدار را تجلیل از مقام شامخ شهداء و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد و بیان داشت: شهداء و جانبازان مایه افتخار و سرافرازی این مملکت بوده و ما باید راه و اهداف این عزیزان را ادامه دهیم.

شهردار قم ضمن اظهار خرسندی از حضور در این دیدار گفت: شهداء و جانبازان چشم و چراغ این مملکت بوده و ما در قبال خانواده‌های آنها مکلف و مسئول هستیم و امیدواریم بتوانیم به شأن خدمتگزاری این عزیزان نائل بیاییم.

دلبری اجرای طرح دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را لمس کردن مشکلات آنها از نزدیک و آشنایی بیشتر با این خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند متعال و همت متولیان استان گامی اثربخش در راستای رفع مشکلات شهری خانواده شهدا و جانبازان برداریم.

شهردار قم با حضور در منازل خانواده شهیدان مهدیان، خادمی و صحفی با اعضای خانواده این شهیدان معزز دیدار کرد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول