اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت حادثه هفتم تیر

یادواره شهدای شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت حادثه هفتم تیر یادواره شهدای مسجد جامع شهرکرد برگزار می‌شود.

یادواره شهدای شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در نشست ستاد یادواره شهدای مسجد جامع شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره و اندیشه‌های شهدا لازم است تا مسئولان با ارائه پیشنهادهای خود در هرچه بهتر برگزار شدن این یادواره تلاش کنند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل جوان را هدف برگزاری این یادواره‌ها برشمرد و افزود: تاکنون تصاویر، زندگی‌نامه، وصیتنامه و دست‌نوشته‌های 18 شهید پایگاه بسیج مسجد جامع شهرکرد، تهیه و در اختیار کمیته تبلیغات قرار گرفته است.

توسلی زمان برگزاری این یادواره را هفتم تیرماه سال‌جاری عنوان کرد و گفت: این یادواره همزمان با سالگرد شهدای سرچشمه، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 یار وفادارش و شهید این دیار رحمان استکی همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

فرمانده پایگاه شهدای مسجد جامع شهرکرد با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا لازم و ضروری است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا تأثیر بسزایی بر روی نسل جوان ما که از دانشگاه انسان‌سازی جبهه وا مانده‌اند، دارد.

وی اظهار داشت: پیامبر عظیم‌الشان اسلام فرموده است که شهادت همانند عقاب تیز پروازی است که هیچ چیز به آن نمی‌رسد و این نشان می‌دهد که شهادت فیض عظیمی است که شامل بندگان خاص خداوند می‌شود.

توسلی با بیان اینکه شهدا در طول دوران دفاع مقدس با نثار خون خود پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین وجه نشان دادند، ابراز داشت: شهدا سرمایه‌های بزرگ نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی حضور جوانان در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و بیان داشت: دشمن با برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌های زیاد در تلاش است تا این روحیه را از جوانان بگیرد، ولی جوانان تاکنون با حضور در این چنین برنامه‌هایی تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند که این حاکی از بصیرت‌مندی جوان متعهد ایرانی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول