اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات سیستان‌وبلوچستان:

شهدای هفتم تیر قربانی دموکراسی آمریکایی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: حادثه هفتم تیر نماد مظلومیت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش است که قربانی دموکراسی آمریکایی شدند.

شهدای هفتم تیر قربانی دموکراسی آمریکایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام عباس دانشی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفتم تیرماه در استان اظهار داشت: هفتم تیرماه یادآور به شهادت رسیدن آیت‌الله بهشتی و 72 تن از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی است که دشمنان کوردل با بمب‌گذاری در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تاریخ هفتم تیرماه 1360 این دفتر را منفجر کردند.

وی افزود: مظلومیت و حقانیت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان به دلایل شکل‌گیری حادثه تروریستی هفتم تیر اشاره کرد و بیان داشت: استکبار جهانی و متحدانش که نتوانستند مانع شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران شوند، همواره علیه نظام توطئه‌چینی کردند.

دانشی تصریح کرد: حادثه هفتم تیرماه، نماد مظلومیت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش است که قربانی دموکراسی آمریکایی شدند.

وی بیان کرد: حادثه هفتم تیر، گوشه‌ای از عناد استکبار جهانی نسبت به کشورمان است اگر چه پیروز واقعی در این توطئه ایران بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه به منظور گرامیداشت هفتم تیر، برنامه‌های متنوع در استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود، گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدتقی طباطبایی‌حسینی و شهید مالکی شهدای هفتم تیر استان هستند که در دفتر حزب جمهوری به همراه 70 تن دیگر به شهادت رسیدند.

دانشی افزود: برنامه‌های پر بار و متنوعی به منظور گرامیداشت شهدای هفتم تیر در شهرهای زاهدان، زابل و نیکشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول