اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل شدن فاز سوم پروژه میدان باقرشهر صورت گرفت

بهره‌برداری کامل از پروژه میدان شهدای باقرشهر

خبرگزاری فارس: به‌منظور بهبود عبور و مرور شهری باقرشهر با تکمیل شدن فاز سوم، پروژه میدان شهدای این شهر به بهره‌برداری کامل رسید.

بهره‌برداری کامل از پروژه میدان شهدای باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در راستای بهبود عبور و مرور شهری، واحد فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر در سال 90، پروژه اصلاح و بهسازی میدان شهدا را در دستور کار خود قرار داد.

شهردار باقرشهر در حاشیه بهره‌برداری از میدان شهدا باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهداف شهرداری از برنامه‌ریزی و اجرای این پروژه گفت: میدان شهدا بزرگ‌ترین میدان شهر بوده و در مرکز شهر قرار گرفته است و به دلیل بافت قدیمی و نداشتن شکل مناسب، ایجاد ترافیک و امکان بروز تصادفات نیاز به بهسازی و ترمیم روکش آسفالت داشت و به همین جهت بهسازی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت. 

جمشید سعادتمند اظهار داشت: پس از مشورت با مهندسین مشاور و بررسی طرح‌های مختلف و همچنین کسب نظرات کارشناسی پلیس راهور ناجا، عملیات اجرایی طرح آغاز شد و امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر نیز در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: در راستای بهسازی میدان شهدا که یکی از شاهراه‌های اصلی در باقرشهر محسوب می‌شود پس از برنامه‌ریزی نسبت به ترمیم و بهسازی کانال سرپوشیده این میدان به متراژ 385 متر طول و استفاده از جداول سنگی به متراژ یک هزار متر طول اقدام شد.

امیرمحسن مولوی عنوان کرد: در این میدان از جداول بتنی به متراژ 900 متر طول و جهت پیاده‌روها از حدود 3 هزار متر مربع سنگ‌فرش استفاده شده است.

مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی پلیس راهور باقرشهر، در این میدان سه جزیره ترافیکی در قسمت‌های خروجی سی‌متری غربی، خروجی سی‌متری شرقی و ورودی خیابان 22 بهمن طراحی و اجرا شد و همچنین 7 هزار و 200 متر مربع زیرسازی و دو لایه آسفالت به تناژ مصرفی 2 هزار و 580 تن انجام شده است.

انتهای پیام/ب20/3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول