اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خوارزمی کرج اعلام کرد

آمادگی جامعه دانشگاهی البرز برای تشییع پیکر شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه خوارزمی کرج گفت: جامعه دانشگاهی استان البرز به ویژه دانشجویان و اساتید این دانشگاه، آماده برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در دانشگاه خوارزمی کرج هستند.

آمادگی جامعه دانشگاهی البرز برای تشییع پیکر شهدای گمنام

زهرا حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که جنگ تحمیلی بر خلاف تصور دشمنان خارجی اسلام و انقلاب برای ملت ما برکات بسیاری به همراه داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، ترویج روحیه ایثار و شهادت در میان مردم و تحکیم باورها و اعتقادات معنوی و مذهبی ملت ایران است.

* هر چه داریم به برکت خون شهیدان و امام شهیدان است

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر امروز نسل جوان ما در حوزه‌های مختلف علمی، اجتماعی،‌ فرهنگی و سیاسی رشد کرده و در بسیاری از عرصه‌ها از جمله دستیابی به دانش فنی انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و علوم هوا و فضا پیشرفت کرده‌ایم، مرهون تلاش‌ها و ایثار جوانانی است که از جان خود برای دفاع از کشور و انقلاب گذشته و با شهادت خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

حجازی افزود:‌ بنابراین امروز هر چه داریم به برکت ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و نفس پربرکت امام شهیدان  است و اگر می‌خواهیم همچنان راه تعالی و پیشرفت را طی کنیم، باید حول محور ولایت در مسیر شهدا گام برداریم.

* منتظر در آغوش گرفتن پیکر‌های پاک فرزندان ایران هستیم

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن تشییع پیکرهای پاک 2 شهید گمنام در کرج و انجام مراسم تدفین در دانشگاه خوارزمی این شهرستان ابراز داشت: از زمانی که خبر انجام مراسم فوق اعلام شده، گروه‌های مختلف دانشگاهی در استان البرز به ویژه دانشجویان و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی آمادگی خود را برای حضور باشکوه در این مراسم اعلام کرده‌اند.

رئیس دانشگاه خوارزمی کرج تاکید کرد: جامعه دانشگاهی استان البرز بی‌صبرانه منتظر در آغوش گرفتن پیکرهای پاک فرزندان ایران هستند و این اقدام ما در حقیقت تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های اسلام و انقلاب خواهد بود.

حجازی در پایان گفت: در مراسم فوق جامعه دانشگاهی البرز در کنار مردم ولایی این استان حضوری گسترده در مراسم تدفین پیکرهای پاک دو شهید گمنام در کرج خواهند داشت.

لازم به توضیح است، نادر ادیبی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اعلام کرد که در تاریخ بیست و هفتم خرداد ماه جاری پیکر دو شهید گمنام در شهرستان کرج تشییع و در دانشگاه خوارزمی این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

این مراسم از ساعت هشت صبح این روز در میدان سپاه به سمت دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول