اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

تشییع پیکر شهدا یک فرصت طلایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: تشییع پیکر پاک شهدا از فرصت‌های نادر و طلایی است که در اختیار ما قرار می‌گیرد.

تشییع پیکر شهدا یک فرصت طلایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل صبح امروز در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدا در فرمانداری اصفهان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی باید تشییع پیکر شهدا را جدی گرفته و در اولویت قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مشکلات فرهنگی کم‌تری را شاهد بوده‌ایم، افزود: در آن دوران به دلیل جنگ و ایثارگری‌هایی که شهدا و جانبازان انجام می‌دادند به نوعی جامعه خود بیمه بود.

فرماندار اصفهان ادامه داد: اوضاع کنونی فرهنگی و اجتماعی جامعه شرایط قابل قبولی نیست، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب آن را به ناتوی فرهنگی تعبیر کرده‌‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی بر علیه باورهای دینی مسلمانان استفاده می‌کند، اضافه کرد: باید از این فرصت‌های فرهنگی ‌مانند تشییع شهدا استفاده کرده و مردم جامعه را به این راه رهنمود کنیم.

کفیل افزود: شهدای گمنام میزبان خاصی ندارند و منصوب به تمام خانواده‌ها هستند.

وی با اشاره به تعلق خاطر ویژه‌ای که تمام جوانان و مردم به شهدا دارند، تصریح کرد: شهدای گمنام سالیان سال است که گمنام بوده و می‌خواهند که گمنام باشند و در گمنامی هم تشییع شوند.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای 23 هزار شهید است، اظهار کرد: از این تعداد بیش از 11 هزار شهید متعلق به شهرستان اصفهان است و اصفهان را به نام شهر شهیدپرور می‌شناسند و باید در تاریخ به این نام باقی بماند.

وی گفت: بدرقه شهید یک کار مردمی و دینی است و هر فردی براساس باروهای دینی خود از این عزیزان استقبال می‌کند.

کفیل برای الهام‌گیری از شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های آنها همکاری تمام سازمان‌ها را لازم دانست و افزود: کانون‌های بسیج، رسانه‌ها و صدا و سیما باید با فراهم آوردن شرایطی مناسب راحتی و حضور حداکثری مردم را مهیا سازند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول