اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 37 اردبیل:

توصیه شهدا دفاع از اسلام و ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با نگاهی به وصایای شهدا در می‌یابیم که بیشتر توصیه‌ها و محور کلامی آنها دفاع از اسلام و تبعیت از ولایت است.

توصیه شهدا دفاع از اسلام و ولایت است

غلام‌عسگر کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در طول 8 سال دفاع مقدس شهدای ما به ویژه شهدای فرهنگی به اصالت نقش خود واقف بوده و با احساس مسئولیت در سنگر دفاع از حیثیت و ناموس این کشور از جان و مال مایه گذاشتند.

وی تصریح کرد: ما اگر به زندگینامه شهدای فرهنگی و وصایای آنها نظری بیندازیم بیشترین توصیه‌ها و محور کلام آنها دفاع از اسلام، تبعیت از ولایت و حضور در سنگر علم و آگاهی برای نسل سوم و چهارم انقلاب است که امروز مد نظر و مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان ادامه داد: در هیاهوی تبلیغات نظام استکباری شهدای ما یک راه روشن و سعادت بخش را فرارویمان گذاشته‌اند که اگر از این مسیر عزت آفرین تبعیت کنیم اقتدار واقعی با ماست.

کریمیان برگزاری یادواره شهدا را یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن آرمان جاودانه آنها برشمرد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی و تاثیرگذار جامعه با پوشش جمعیتی بسیار گسترده باید از برگزاری یادواره شهدا بهترین بهره‌برداری را داشته و از این طریق الگودهی به نسل جوان را مدنظر قرار دهد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: انتقال این فرهنگ در کنار تبیین و تشریح اهداف شهدا می‌تواند مصونیتی بزرگ در برابر هجمه تمام عیار استکبار جهانی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این هدف‌گذاری ارزشمند به یقین می‌توانیم نسل پرامید آینده را با اهدافی تربیت کنیم که در وصیت‌نامه شهدا نیز به پررنگ شدن آن تاکید شده است.

کریمیان در ادامه سخنان خود الگو شدن ایران اسلامی را در سایه شاخصه‌هایی چون ارزشمداری، تبعیت از راه ولایت فقیه، مقاومت و ایثار و همچنین سرخم نیاوردن در برابر نظام‌های سلطه برشمرد و گفت: چنین تفکری سبب شده است تا عصر بیداری به وقوع بپیوندد.

این مسئول در پایان سخنان خود اضافه کرد: اگر امروز در مصر، لیبی، تونس و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه فرهنگ مقاومت و ایستادن در برابر اهریمن زمان شکل گرفته است همه به برکت خون شهدا و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول