اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیکر پاک یکی از شهدای گمنام در بندرعباس تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز بر دستان کارکنان پایگاه نهم شکاری بندرعباس تشییع شد.

پیکر پاک یکی از شهدای گمنام در بندرعباس تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم استقبال از این شهید بزرگوار ظهر امروز در فرودگاه بندرعباس آغاز و سپس در پایگاه نهم شکاری بندرعباس توسط کارکنان نیروی هوایی این شهرستان تشییع شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در این‌باره در جمع خبرنگاران گفت: این شهید بزرگوار یکی از شهدای عملیات والفجر هشت بوده که در منطقه عمومی فاو و در 22 سالگی به شهادت رسیده است.

محمد دهقانی ادامه داد: پیکر پاک این شهید بعد از ظهر امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان، هنگام نماز مغرب و عشاء در محل مسجد مالک‌اشتر بندرعباس و صبح فردا در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تشییع می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان افزود: پنج‌شنبه شب مراسم وداع با این شهید گمنام در امام‌زاده سیدمظفر بندرعباس برگزار می‌شود و روز جمعه نیز این شهید در شهرستان میناب تشییع خواهد شد.

دهقانی اضافه کرد: سرانجام این لاله گمنام روز شنبه ساعت هشت صبح با برگزاری مراسمی در گلزار شهدای شهرستان سیریک آرام گرفته و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول