اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

یادمان شهدای تخریب در دشتستان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: یادمان شهدای تخریب در دشتستان احداث می‌شود.

یادمان شهدای تخریب در دشتستان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقایدی چهارشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد فرمانده گردان تخریب ناوتیپ 13 امیرالمؤمنین(ع) استان بوشهر اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه امر مهم و ارزشمندی است که همه مسئولان باید در این مسیر همکاری کنند.

وی افزود: شهدا و ایثارگران با ایمان و اعتقادات بالایی که داشتند و با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادند و درخت اسلام را آبیاری کردند که باید نسبت به تجلیل از شهدای عزیز اهتمام ورزیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان از احداث یادمان سردار شهید اسدی و همرزمان خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، یادمان سردار شهید احمد اسدی و سه تن از همرزمانش (شهدای تخریبچی این شهرستان) در محل شهادت آنها در استان خوزستان احداث می‌شود.

دهقایدی تصریح کرد: برای احداث این یادمان 500 میلیون ریال نیاز است که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: مسئولان شهرستان دشتستان نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و برپایی مراسمات ارزشی اهتمام دارند و در چند سال اخیر شاهد گسترش فرهنگ والای اسلامی در جامعه هستیم.

معاون فرماندار دشتستان گفت: دشمنان در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها داشته‌اند و به انحای مختلف برای رسیدن به اهداف خود هزینه کرده‌اند که باید با افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی، دشمنان را ناکام کنیم.

وی افزود: مراسم سالگرد شهدای تخریب دشتستان در سال جاری با کیفیت بسیار خوبی برگزار می‌شود و انتظار داریم همه مسئولان برای برگزاری این مراسم همت کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول