اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

شهدا عزت ابدی را برای ایران به ارمغان آوردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ستاد هماهنگی تشییع پیکر پاک سه شهید گمنام در ملایر گفت: شهدا عزت ابدی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

شهدا عزت ابدی را برای ایران به ارمغان آوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی ظهر امروز در ستاد هماهنگی تشییع پیکر پاک سه شهید گمنام در ملایر با اشاره به رشادت‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: به تعبیر امام (ره)، شهدا امام زادگان عشقند که مزارشان قبله‌گاه اهل یقین است.

وی افزود: امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست و شهدا با خون‌های پاک خود در راه اسلام و انقلاب امنیت، توسعه و عزت ابدی را به همه ما هدیه کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: کار بزرگ شهدا که از بزرگ‌ترین سرمایه خود گذشتند با هیچ چیزی قابل قیاس نیست و این وظیفه همه ما را نسبت به خون شهدا سنگین‌تر می‌کند.

وی اظهار داشت: وظیفه امروز ما این است که هر آنچه در توان داریم برای حفاظت از خون شهدا هزینه کنیم و نگذاریم حرف‌ها و سفارشات این عزیزان بر زمین بماند.

اسماعیلی با بیان اینکه از 28 شهید گمنامی که در استان تشییع می‌شوند سه تن از شهدا مربوط به شهرستان ملایر است، افزود: پیکرهای پاک این سه شهید بزرگ در بهترین نقطه شهر و در بام ملایر آرام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با ادارات و نهادها در حال برنامه‌ریزی است، گفت: سپاه ناحیه ملایر آمادگی لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم و استقبال از شهدا دارد.

معاون سیاسی اجتماعی ملایر نیز به عظمت و مقام شامخ شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان سیر و سلوک الهی و رسیدن به زندگی جاودانه را ترجیح دادند و با شناختن مسیر حقیقت، در این راه گام گذاشته و به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

 سیدرسول حسینی با بیان این که امروز یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: بعد از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس هنوز هم عطر شهادت فضای کشورمان را پر می‌کند و مردم ایران با پیکرهای پاک شهدا وداع می‌کنند.

معاون فرماندار ملایر عنوان داشت: امروز شهدای گمنام ما در عین گمنامی در تارک تاریخ می‌درخشند و هر چه از زمان هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد ارزش خون پاک شهدا برای مردم ایران بیشتر می‌شود.

وی بر آمادگی کامل نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، تیم بهداشت، هلال احمر، تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان برای این مراسم باشکوه تأکید کرد و گفت: همزمان با ورود شهدا از سمت همدان به ملایر مراسم استقبال مردم از شهدا در شهرهای ازندریان و جوکار نیز در این دو شهر انجام خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در شب جمعه همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) است، گفت: مسیر پیش‌بینی شده برای استقبال از شهدا در شهر ملایر از سمت مسجد فاطمیه به سمت مسجد جامع است و مسیر تشییع پیکر شهدا نیز به سمت بام ملایر اعلام خواهد شد.

وی ابراز داشت: این پیکرهای مقدس روز جمعه 26 خرداد ماه وارد ملایر می‌شوند و شب جمعه همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم(ع) در بام ملایر دفن خواهند شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در پایان سخنانش زمان مراسم عزاداری برای این شهیدان را روز شنبه 27 خردادماه اعلام کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول