اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های سفر شهرستانی استاندار گیلان به شفت/

فرمانداری "یوزارسیف" در شفت

خبرگزاری فارس: در حاشیه سفر استاندار گیلان به شفت، جواد شفیعی‌ثابت جوان‌ترین فرماندار کشور در بین مردم این شهرستان "یوزارسیف شفت" لقب گرفت.

فرمانداری "یوزارسیف" در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، نخستین سفر شهرستانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به این شهرستان با حاشیه‌هایی همراه بود.

-بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان از بالغ بر 30 روستای شفت نکته‌های جالبی از جمله تشکیل جلسه استاندار در فضای باز در کنار استخر و جنگل با صدای پرندگان خوش آواز و بررسی موضوع‌های شهرستان داشت.

-برگزاری ویدئو کنفرانس از طریق گوشی تلفن همراه فرماندار شفت در پل «بد آب» که استاندار با مسئول بسیج سازندگی گیلان ارتباط مستقیم برای احداث سریع‌تر این پل برقرار کرده بود.

-حجم انبوه نامه‌های مردمی در دیدار استاندار گیلان با نخبگان شهرستان شفت در مسجد پیرسرای این شهرستان نکته‌های جالبی را در برداشت که از آن جمله مراجعه پیرمردی به استاندار گیلان برای بخشودگی آب‌بهای کشاورزی بود.

-جواد شفیعی‌ثابت جوان‌ترین فرماندار کشور به دلیل قابلیت‌های بسیار، تلاش و پیگیری مسائل مردم شفت در بین مردم این شهرستان «یوزارسیف شفت» لقب گرفته است و مردم علاقه ویژه‌ای به وی دارند.

-پذیرایی از مهمانان در نمازخانه فرمانداری شفت و نبود قاشق موجب شده بود مدیران دستگاه‌ها در کنار دیگر عوامل اجرایی غذا را با دست میل کنند که بین غذا خوردن قاشق یک بار مصرف و فلزی از راه رسید.

-مدیران به دلیل اینکه غذا همزمان توزیع نمی‌شد، کارکنان را بر خود ترجیح می‌دادند و نخست غذا بین کارکنان توزیع شد و پس از آن مدیران غذا دریافت کردند.

-برگزاری جلسه کار گروه‌های مختلف برای توسعه شهرستان شفت و بررسی مشکلات آن همزمان در چند اتاق در فرمانداری موجب فعالیت بیش از حد در این مکان شده بود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول