اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد رشت طی بیانیه‌ای:

12 اسفند خواب آشفته استکبار را تبدیل به کابوس می‌کند

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی رشت با صدور بیانیه اعلام کرد: 12 اسفند سنگر حمایت از ولایت است و حضور در انتخابات خواب آشفته استکبار و صهیونیسم را به کابوس تبدیل می‌کند.

12 اسفند خواب آشفته استکبار را تبدیل به کابوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی رشت آمده است: بار دیگر صحنه دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و خون شهدا با انتخابات جان می‌گیرد و تازه می‌شود.

در این بیانیه ذکر شده است: 12 اسفند سنگر حمایت از ولایت با حضور در پای صندوق‌های رٱی، جبهه‌ای می‌گشاید به وسعت ایران اسلامی که خواب آشفته استکبار و صهیونیسم و منافقان را به کابوس تبدیل می‌کند و عزت، آرامش، امنیت و اقتدار را به سرزمین اسلامی هدیه می‌کند.

این بیانیه اضافه کرده است: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تأسی از ملتی شکل گرفته که 33 سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، صهیونیسم و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود کند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو اهمیت فراوانی دارد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم می‌زند و علاوه بر حضور حداکثری ضرورت شناخت کاندیداهای اصلح نیز اهمیت به‌سزایی دارد.

در بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بیان شده است: ملت شریف ما باید بکوشد وکلایی را به مجلس بفرستند که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز و احیای ارزش‌ها و احکام الهی و ترویج افکار ناب امام راحل باشند و خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند از این رو در شناخت و انتخاب اصلح شاخص‌هایی چون تدین، تعهد، دلسوزی، استکبارستیزی توجه و تعهد و التزام به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم‌داری، امانتداری، صداقت، تخصص و ... از اهمیت‌ به‌سزایی برخوردار است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در پایان بیانیه خود آورده است: ملت شریف ایران را به شرکت پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنیم، باشد که با شرکت پرشور در این انتخابات موجبات رضایت حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول