اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

وعده‌های غیرمنطقی کاندیداها فضای انتخابات را آشفته می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: وعده‌های غیرمنطقی و غیر قابل اجرا از طرف کاندیداهای نمایندگی مجلس، فضای انتخاباتی را آشفته می‌کند.

وعده‌های غیرمنطقی کاندیداها فضای انتخابات را آشفته می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران اظهار کرد: استفاده از امکانات دولتی چه با تسامح و چه با وضو واکنش تقابلی مردم را در بر دارد.

* وعده‌های غیرمنطقی کاندیداها فضای انتخابات را آشفته می‌کند

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: عنوان شدن لفظ کاندیدای اصلح از زبان مسئولان جهت‌دار تلقی شده و آسیب‌پذیر است.

مرادی تصریح کرد: وعده‌های غیرمنطقی و غیر قابل اجرا از طرف کاندیداهای نمایندگی مجلس، فضای انتخاباتی را آشفته می‌کند.

وی شعارهای تبلیغاتی کاندیداها در قالب وعده‌های غیرمنطقی را سبب بالا بردن سطح توقعات، در نتیجه ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم دانست.

مرادی استفاده ابزاری از نام مقدس رهبری در تبلیغات انتخاباتی را خلاف اخلاق انتخاباتی عنوان کرد و یادآور شد: استفاده ابزاری از نام ولایت فقیه سبب ضربه‌زدن به اعتقادات مردم و پایه‌های اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

* 50 درصد آرای گچساران خاکستری است

مدیر آموزش و پرورش گچساران با انتقاد از رواج شایعه‌ گزینشی بودن انتخابات توسط افراد ناآگاه و بی‌بصیرت خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند مقامات بالا شخص خاصی را می‌خواهند مربوط به زمان طاغوت بوده و سرنوشت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرای مردم رقم می‌خورد.

مرادی فضای انتخابات را در گچساران فضایی غیر قابل پیش‌بینی دانست و افزود: هنوز نگاه‌ها در گچساران نگاه‌های اتنخاباتی نشده است و 50 درصد آرای گچساران آرای خاکستری است.

وی یادآور شد: دشمن غیر مستقیم از طریق سیستم‌های اینترنتی، سایت‌ها و ماهواره در تلاش است تا جوانان را از صحنه انتخابات دور کند.

مرادی گفت: برای حضور حداکثری و شکست دشمن در جنگ روانی و مجازی باید فرهنگ‌سازی شود تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

* صحنه‌های حضور مردم نوعی فرصت است

این مقام علمی و فرهنگی گچساران ابراز داشت: صحنه‌های حضور مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی نوعی فرصت محسوب می‌شود.

مرادی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخابات به‌ عنوان یک فرصت باید تبدیل به فضای آموزشی برای مردم شود.

وی عنوان داشت: در این فضای آموزشی مردم با وظایف مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آشنا می‌شوند.

مرادی با اشاره به اینکه فرصت‌ها را می‌توان در دانشگا‌ها و مدارس در مسائل عمومی جامعه ایجاد کرد، افزود: مدیران نهادهای آموزشی و فرهنگی در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا از این فرصت بهره لازم برده شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول