اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلوه‌های خدمت ماندگار-22

بهره‌برداری از بیمارستان شفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از بهره‌برداری دو مصوبه مهم هیئت دولت بیمارستان و سالن ورزشی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از بیمارستان شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جواد شفیعی‌ثابت پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در پارک قدس رشت با بیان اینکه مصوبات راهگشایی در سفرهای هیئت دولت به گیلان در شهرستان شفت به تصویب رسیده است، اظهار کرد: بخشی از این مصوبات تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شفت، مهم‌ترین مصوبات سفرهای دولت برای خدمت به مردم شفت را احداث بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان عنوان کرد و افزود: بیمارستان شفت بیش از 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پس از تکمیل و تجهیز و تأمین نیروی انسانی تا پایان سال91 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ساخت 3 سالن ورزشی در شهرستان شفت را از دیگر مصوبات سفر هیئت دولت ذکر کرد و یادآور شد: سالن ورزشی نصیرمحله در دهه فجر سال 90 افتتاح شد و سالن بانوان شهر شفت نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم سالن احمدسرگوراب نیز تا پایان دولت دهم به ثمر برسد.

شفیعی، از آغاز عملیات احداث پروژه مهم چهاربانده شدن مسیر 13 کیلومتری ملاسرا به شفت و ساخت راه دسترسی شفت به زنجان در هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم فاز نخست تعریض ملاسرا به شفت تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول