اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

تصویب 20 مصوبه ورزشی در شفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تصویب بالغ بر 20 مصوبه برای برطرف کردن مشکلات ورزشی شهرستان شفت خبر داد.

تصویب 20 مصوبه ورزشی در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، محمد بابایی ظهر امروز در جریان بازدید از اماکن ورزشی این شهرستان در روستاهای چوبر، احمدسرگوراب و آقا سید یعقوب، هدف از این بازدید را دیدار چهره به چهره مدیران استانی با تدبیر استاندار گیلان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: نخستین دوره سفرهای شهرستانی از شفت آغاز شده که امیدواریم منشا خیر بسیار برای استان باشد ضمن اینکه بررسی مشکلات از نزدیک بسیار ارزنده است و چنین حرکت‌هایی می‌تواند اعتماد مردم را نسبت به مدیران نظام بیشتر کند و باید این حرکت‌ها ادامه یابد.

این مسئول، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان شفت را یکی از دستاوردهای سفر مذکور دانست و تصریح کرد: امکانات و تجهیزات مورد نیاز اداره ورزش و جوانان شفت نیز در اختیار این اداره قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه فضاهای ورزشی باید به صورت عادلانه بین شهرستان‌های گیلان تقسیم شود، خاطرنشان کرد: تمام جوانان شهرستان‌ها باید به صورت مساوی از این امکانات بهره‌مند شوند.

بابایی، ابراز کرد: روسای هیئت‌های ورزشی باید در آینده نزدیک از شهرستان‌های استان بازدید کنند و امکانات موجود ورزشی آنها را مورد بررسی قرار دهند.

وی، هزینه‌های زیاد تیمداری را یکی از مشکلات مهم ورزش استان عنوان کرد و گفت: هزینه‌های زیاد تیمداری مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.

این مسئول، با بررسی وضعیت عمرانی و ورزشی‌فرهنگی شفت، از تصویب 20 مصوبه برای برطرف کردن مشکلات این شهرستان در زمینه‌های مذکور خبر داد.

مسئول اداره ورزش و جوانان شفت نیز در مراسم مذکور به بیان مشکلات ورزش این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: نبود امکانات و بودجه، ورزش شهرستان را به عقب رانده است.

محمد عباسپور، افزود: سال گذشته بودجه ورزشی شفت را به شهر دیگری دادند که موجبات ناراحتی ورزشکاران را فراهم کرد و بسیاری از ورزشکاران رشته‌های ورزشی این شهرستان از جمله کشتی به دلیل نداشتن تشک از ادامه فعالیت‌ها باز مانده‌اند که نیاز به حمایت و توجه جدی است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول