اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 خرداد جاری

سقف گنبد مصلای شفت نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شفت از نصب پوشش بیرونی سقف گنبد مصلا در 26 خرداد جاری در این شهر خبر داد.

سقف گنبد مصلای شفت نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حجت‌الاسلام سید هادی موسوی صبح امروز در نخستین جلسه سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در این شهرستان اظهار کرد: احداث مصلاها ردیف بودجه دولتی ندارد.

وی با بیان اینکه نبود ردیف بودجه دولتی برای احداث مصلا به معنی کمک نکردن دستگاه‌ها به این امر نیست، افزود: گنبد مصلای شفت به اندازه یک پروژه بزرگ هزینه دارد.

موسوی از نصب پوشش بیرونی سقف گنبد مصلای شفت در 26 خرداد جاری خبر داد و تصریح کرد: پوشش بیرونی سقف مصلای شفت 120 میلیون تومان هزینه دارد.

به گفته امام جمعه شفت، بالغ بر 4 میلیارد تومان برآورد اولیه احداث مصلای این شهر است.

فرماندار شفت نیز در جلسه مذکور سفرهای شهرستانی را حرکتی پر شتاب در ابعاد مختلف برای توسعه استان نامید و گفت: تمام فرمانداران از مدت‌ها قبل خود را آماده سفرهای شهرستانی مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان کرده‌اند.

جواد شفیعی ثابت به وجود امامزادگان ابراهیم (ع) و اسحاق (ع) در شفت اشاره کرد و افزود: در سفرهای شهرستانی به مناطق مختلف شفت توجه ویژه شده است.

وی سفر شهرستانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به شفت را موجب تحول در این شهرستان دانست و تصریح کرد: دبیرخانه سفرهای شهرستانی گیلان باید برای اجرای مصوبات زمان تعیین کند.

شفیعی ثابت با بیان اینکه روزها و ماه‌های پرشتابی برای توسعه شفت ایجاد شده است، بیان کرد: به بخش راه و شهرسازی و گردشگری شفت توجه ویژه شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول