اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح 77 میلیارد تومان پروژه در شفت

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: دهه فجر، بیش از 77 میلیارد تومان پروژه در شهرستان شفت به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 77 میلیارد تومان پروژه در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی این شهرستان، با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در دهه فجر با شتاب زیادی همراه است، اظهار داشت: دشمن به دنبال پاسخ سیلی محکمی است که ملت ایران در حماسه انتخابات ریاست جمهوری آفریدند.

وی با بیان اینکه برای به ثمر نشستن اهداف انقلاب گام‌های موثری برداشته شده است، تصریح کرد: ورزش ابزار مهمی برای سلامت جوانان جامعه به شمار می‌رود.

استاندار گیلان ادامه داد: با تلاش مسئولان شاهد ساخت و تکمیل پروژه‌های استان هستیم و ما هر چه داریم از برکت خون شهداست.

وی، عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را لطف و عنایت خداوند دانست و بیان داشت: رژیم منحوس پهلوی بزرگ‌ترین حامی صهیونیسم بود و امروز ایران بزرگ‌ترین دشمن این رژیم غاصب و حامی فلسطین است.

مقام ارشد دولت در گیلان، با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام بین ملت و مسئولان موجب به وجود آمدن انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت انقلاب در پیروزی، هوشیاری و در صحنه‌ بودن ملت است.

وی، اضافه کرد: خون شهدا عامل بقای نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه ساخت سالن ورزشی مذکور در سال 86 با اعتبار 500 میلیون تومان آغاز شد، اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی استان حدود 60 سانتی‌متر مربع است.

محمد بابایی با بیان اینکه با افزایش فضای ورزش در روستاها باید به شادابی آنها کمک کرد، افزود: یکی از اولویت‌ها، توسعه فضاهای ورزشی روستایی است.

وی، همگانی کردن ورزش روستاهای استان را ضروری خواند و تصریح کرد: باید سلامتی را در بین جوانان افزایش دهیم و در این راستا 12 پروژه دیگر نیز در ایام دهه فجر در دست اجرا داریم.

امام جمعه شفت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) آزادی، استقلال و شرافت را به مردم ایران اهدا کرد، ابراز داشت: مردم در طول 33 سال ثابت کردند که در صحنه حضور دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی با بیان اینکه یکی از برکات نظام و انقلاب اتحاد بین مردم و مسئولان است، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی در طول عمر خود خدمات زیادی را به مردم ارائه داده است.

به گزارش فارس، پروژه تامین آب شرب سالم و بهداشتی به روستاهای تکرم، چوسر و ناصران از توابع شهرستان شفت با اعتبار هزینه شده 14 هزار و 500 میلیون ریال با پوشش تعداد 282 خانوار، افتتاح اداره حفاظت محیط زیست و افتتاح سالن ورزشی نصیرمحله از مهم‌ترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری در شهرستان شفت با حضور استاندار گیلان بوده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول