اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت خبر داد

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 210 نفر متقاضی این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی ثابت پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شفت، اظهار داشت: در شش ماهه دوم امسال به 210 نفر از متقاضیان وام مشاغل خانگی که به دستگاه‌های مجری طرح مشاغل خانگی معرفی بودند، تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: یک‌هزار و 400 نفر از این متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که در نوبت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی قرار دارند.

به گفته فرماندار شفت، این شهرستان با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال در ایجاد مشاغل خانگی سهم یک‌هزار و 400 نفر را در اعطای این تسهیلات دارد.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اخیر نیز با جذب اعتبار لازم برای پرداخت وام متقاضیان صندوق مهر امام رضا (ع)، 280 نفر از متقاضیان در شهرستان شفت پس از یک سال توانستند تسهیلات خود را دریافت کنند و 150 نفر دیگر نیز پس از معرفی ضامن معتبر تا پایان سال جاری با اعتبار مصوب تخصیص یافته امکان دریافت تسهیلات را دارند.

شفیعی‌ثابت با تاکید بر پیگیری بیشتر مسئولان مربوطه در زمینه اجرای سریع‌تر طرح مشاغل خانگی و خوداشتغالی، خواستار تعامل سازنده بانک‌های عامل با ارباب رجوع و مساعدت در تهیه ضامن آنها شد.

به گزارش فارس، فرماندار شفت امروز با حضور سرزده به بانک‌های رفاه کارگران، مسکن و ملت ضمن گفت‌وگو با کارمندان و مشتریان این بانک‌ها ازنزدیک نظاره‌گر مراحل توزیع تسهلات مشاغل خانگی شد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول