اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت خبر داد

ذخیره‌سازی 30 تن سیب و پرتقال در شفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت از ذخیره‌سازی 30 تن سیب و پرتقال شب عید در این شهرستان خبر داد.

ذخیره‌سازی 30 تن سیب و پرتقال در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حسین قاسم‌پور عصر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به برنامه‌های تنظیم بازار در شفت، اظهار داشت: سیب و پرتقال در راستای برنامه‌های تنظیم بازار شب عید با اطلاع‌رسانی قبلی و قیمتی مناسب که متعاقباً اعلام می‌شود در شهرستان توزیع خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شفت خبر داد و افزود: این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 25 اسفند برگزار می‌شود.

این مسئول، ادامه داد: این نمایشگاه در 35 غرفه دایر شده و محصولات اساسی مورد نیاز مردم به ویژه میوه و مرکبات، مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش و آجیل و خشکبار در آن با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

وی، درباره فروش فوق‌العاده در شفت خاطرنشان کرد: برای تسهیل خرید شب عید شهروندان گرامی تاکنون 21 واحد صنفی این شهرستان از جمله 12 واحد عرضه پوشاک و خرازی، چهار واحد فروش کیف و کفش و پنج واحد عرضه لوازم خانگی برای برگزاری حراج و فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند.

قاسم‌پور تصریح کرد: این واحدها در ایام پایانی سال با اطلاع‌رسانی و نصب پرده و پلاکارد اقدام به عرضه کالاهای خود با حداقل 15 درصد تخفیف می‌کنند.

وی، با اشاره به ذخیره‌سازی مقادیر کافی از اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم به ویژه مرغ، گوشت قرمز، برنج، حبوبات و روغن ابراز داشت: این اقلام پر مصرف در صورتی که قیمت‌ها در بازار افزایش یافته و یا کمبودی در عرضه به وجود بیاید در بازار توزیع می‌شود.

این مسئول، از اجرای طرح تشدید بازرسی در شفت با مشارکت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسان مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و اذعان داشت: شهروندان برای یاری رساندن در اجرای این طرح می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف نظیر گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، اخفای کالا و .... مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این شهرستان اعلام کنند.

وی به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در شفت اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف نظارت بر بازار در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز و حصول اطمینان از تامین مناسب مایحتاج عمومی مردم در این شهرستان برگزار می‌شود.

قاسم‌پور یادآور شد: این طرح از ابتدای اسفند امسال آغاز شده و در دو مرحله اطلاع‌رسانی و هماهنگی و نیز نظارت بر روند عرضه و تقاضا و جلوگیری از بروز مشکل در بازار تا 15 فروردین 91 ادامه می‌یابد.

به گفته وی، در این طرح بازرسان اداره مذکور به همراه بازرسان مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری شهرستان با انجام بازرسی‌های متعدد روزانه از مناطق مختلف بازار بر روند عرضه کالاها و خدمات نظارت کرده و با هر گونه تخلفی برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول