اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب طرقبه شاندیز و چناران در مجلس نهم:

دهقان: حضور حماسه‌آفرین مردم در انتخابات بار دیگر دشمن را آشفته کرد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب طرقبه، شاندیز و چناران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حماسه‌آفرین ایران، با حضور هوشیارانه خود در انتخابات، بار دیگر دشمن را آشفته کردند.

دهقان: حضور حماسه‌آفرین مردم در انتخابات بار دیگر دشمن را آشفته کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، محمد دهقان ظهر امروز با حضور در جمع پرشور مردم حماسه‌آفرین طرقبه، با اشاره به میزان 9 درصدی افزایش مشارکت مردم در انتخابات کشور، اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم مجلس شورای اسلامی سالم، رقابتی و با نشاط بسیار برگزار شد و مردم هوشیار ایران توانستند نمایندگانی توانمند و ولایت‌مدار را برای قوه قانون‌گذاری کشور انتخاب کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس هشتم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این انتخابات شاهد نوعی رفتار هوشمندانه از سوی ملت ایران بودیم و نمایندگانی که به مجلس راه یافته‌اند باید برای ارتقای سطح کارآمدی نظام، ارتقای وضعیت اقتصادی و اهمیت دادن به مسائل اساسی کشور تلاش کنند.

نماینده منتخب مردم طرقبه و چناران گفت: در انتخابات مجلس هفتم و هشتم در برخی از مناطق کشور به ‌ویژه شهرهای بزرگ از سوی جریانی خاص در دل شهروندان تردیدی برای حضور در انتخابات شکل گرفته بود که امروز مردم حماسه‌آفرین ایران، با حضور محکم خود در انتخابات، بار دیگر دشمن را آشفته کردند.

دهقان تأکید کرد: در انتخابات مجلس نهم مردم شهرهای بزرگ کشور ابهامات را از خود دور کرده و با مشارکت بالا در انتخابات بار دیگر تصمیم حمایتی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

عضو هیئت رئیسه مجلس هشتم شورای اسلامی از مردم حوزه انتخابیه چناران، طرقبه و شاندیز به دلیل بروز رفتار سیاسی همراه  با حفظ اخلاق تشکر کرد و گفت: مردم این حوزه انتخابیه این بار نه براساس تعلقات بومی بلکه براساس اعتقادات خود رأی دادند.

نماینده منتخب مردم طرقبه شاندیز و چناران مبارزه با فساد، ارتقای کارآمدی نظام، ایجاد فضای باز سیاسی و به پایان رساندن کارهای نیمه‌تمام را از اهداف خود در مجلس نهم برشمرد و خاطرنشان کرد: به غیر از نماینده همه ملت بودن، کاری دیگری انجام نخواهم داد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول