اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بسیج سازندگی خدمات مویرگی به سراسر کشور ارائه می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج سازندگی خدمات مویرگی به تمام نقاط کشور ارائه می‌کند و این مهم برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است.

بسیج سازندگی خدمات مویرگی به سراسر کشور ارائه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای هجرت بسیج سازندگی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در روحیه مسئولان استان قزوین عزم و اراده بسیار زیادی برای کار، تلاش و سازندگی به دور از هر‌گونه جنجال‌های سیاسی وجود دارد.

محمدی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند، حمایت از پروژه‌های اردوی طرح هجرت اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که همه طرح‌ها در این اردوها توسط جوانان انجام می‌شود.

وی نگاه استاندار قزوین را به سمت عمران و آبادانی و پیشرفت این استان دانست و افزود: استاندار قزوین با تلاش فراوان سعی در سرعت‌بخشی به طرح‌های پیش‌روی استان قزوین و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر پیشرفت و توسعه دارد.

این مقام مسئول گستره کار بسیج سازندگی را بسیار وسیع عنوان کرد و ادامه داد: بسیج سازندگی در حوزه‌های بسیار گسترده‌ای کار سازندگی را انجام می‌دهد و این حرکت بزرگ بدون خلاقیت بسیجی محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی خدماتی مویرگی به تمام نقاط کشور ارائه می‌کند و این مهم برای تحقق اهداف نظام بسیار ارزشمند است و همه کارها توسط جوانان صورت می‌گیرد که در دنیا بی‌نظیر است.

محمدی تصریح کرد: بسیج سازندگی توانسته است در امر محرومیت‌زدایی گام‌های مؤثری بردارد و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در بین جوانان تقویت کند و این مهم توسط مردم انجام شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خدمات بسیج سازندگی را با خدمات دیگر متفاوت دانست و یادآور شد: در بسیج سازندگی کارهای عمرانی و فرهنگی تلفیق شده که این مسئله در دنیا بی‌نظیر است.

این مسئول اضافه کرد: طراحی و تولید فکر و اندیشه از مهم‌ترین موضوعاتی است که در اردوهای جهادی باید به آن توجه شود تا جوانان از ظرفیت‌های موجود بهتر بهره‌مند شده و ظرفیت‌های جدیدی را خلق کنند.

وی اولویت‌سنجی پروژه‌های اجرایی در طرح‌های هجرت را مهم ارزیابی و خاطر‌نشان کرد: باید در سطح استان قزوین نیاز‌سنجی صورت گیرد تا پروژه‌هایی اجرا شده که مردم نیاز بیشتری به آن دارند.

محمدی بالا بردن ضریب اثربخشی را از نکات مهم در اردوهای طرح هجرت برشمرد و افزود: با افزایش ضریب اثر‌بخشی نیروها راندمان کار افزایش پیدا می‌کند و این مهم به اجرای درست طرح‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول