اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

بهره‌گیری از توان جوانان در بسیج سازندگی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زاهدان گفت: باید از ظرفیت و توان جوانان در بسیج سازندگی استفاده شود.

بهره‌گیری از توان جوانان در بسیج سازندگی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، لطیف صادقی در جلسه کمیته بسیج سازندگی این شهرستان اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی و ایجاد بسیج سازندگی، بهره‌گیری از ظرفیت و توان جوانان بسیجی و داوطلب در رسیدگی به مسائل شهری و روستایی و انتقال این ظرفیت به میدان کار، تلاش و سازندگی در مناطق محروم و مرزی است.

وی خواستار مشارکت دستگاه‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان و انگیزه و توان کار بسیجیان در راستای سازندگی مناطق محروم و با استناد تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با سازمان بسیج سازندگی و همچنین توجه و اهتمام به محرومین روستایی و شهرهای مرزی شد.

فرماندار زاهدان با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: عشق، ایمان، بصیرت و همت عوامل اصلی حرکت عظیم ملت ایران و روح جوهره بسیج سازندگی است.

صادقی ادامه داد: هر جامعه‌ایی که روحیه بسیجی داشته باشد به بالاترین قله‌های عزت و عظمت می‌رسد.

فرماندار شهرستان زاهدان در جلسه شورای فنی زاهدان نیز با بیان این موضوع که شورای فنی در استان و شهرستان سیاست‌گزاری لازم را در حوزه عمرانی بر عهده خواهد داشت، گفت: کیفیت بالا در زمان اجرایی محدود باید در اجرای پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد.

صادقی افزود: نقش حوزه عمرانی فرمانداری در سال جدید در نظارت بر روند اجرای پروژه‌ها بسیار پر رنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و مدیران دستگاه‌ها مکلفند همکاری لازم را با حوزه عمرانی فرمانداری داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول