اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی سپاه ناحیه ساری خبر داد

به کارگیری 100 بسیجی در طرح‌های بسیج سازندگی ساری

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه ساری گفت: 100 بسیجی در طرح‌های بسیج سازندگی تابستان امسال به کارگیری می‌شوند.

به کارگیری 100 بسیجی در طرح‌های بسیج سازندگی ساری

محمدتقی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه امروز به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل پنج هزار نفر از جوانان ساروی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند، بیان داشت: ترسیم نگاه امام راحل به افق بیداری اسلامی، توجه به بعد جهانی مراسم امام، بیان ویژگی‌ها و شخصیت و شان امام راحل برای نسل جوان به عنوان یک الگو و اسطوره از اهداف این اعزام بود.

وی با اشاره به اینکه اردوهای زیارتی و سیاحتی و اعزام کاروان‌های گردشگری به استان‌هایی مانند اصفهان و شیراز برای بسجیان صورت می‌گیرد، افزود: اردوی راهیان نور در شمال غرب کشور از مهمترین این اردوهای درنظر گرفته شده است.

سلیمی با اعلام اینکه در تابستان امسال بیش از 100 نفر از بسیجیان در طرح‌های بسیج سازندگی به کارگیری می‌شوند افزود: استفاده از بسیجیان در این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه این اردوها نقش نیروی‌های رزمنده را به خوبی در پیشرفت و توسعه کشور تبیین می‌کند، بیان کرد: اردوهای راهیان نور و بسیج سازندگی پلی است تا نسل جوان و نسل دفاع‌مقدس به عنوان یک گنجینه تمام‌نشدنی برای انقلاب به یکدیگر مرتبط شوند.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه ساری با اعلام اینکه با توجه به عظمت و بزرگی دفاع‌مقدس زمان‌های بیشماری نیاز است تا به این موضوع پرداخته شود، افزود: باید حقانیت و واقعیت‌های دفاع‌مقدس برای مردم آشکار شود.

وی تصریح کرد:دفاع‌مقدس یک ویژگی جهانی داشت همان‌گونه که انقلاب یک وجه بزرگ جهانی داشت.

سلیمی با اشاره به اینکه باید بدانیم انقلاب متعلق به همه جهان است، افزود: این انقلاب برجستگی‌ها و ویژگی‌های اسلام را نشان داد و در این عرصه سفرهایی با انگیزه‌های اجتماعی در راستای مشارکت گروهی نسل جوان حائز اهمیت است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول