اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 50 درصدی فعالیت‌های بسیج سازندگی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: در سال ‌جاری شاهد رشد 50 درصدی فعالیت‌های بسیج سازندگی در آذربایجان‌غربی خواهیم‌ بود.

افزایش 50 درصدی فعالیت‌های بسیج سازندگی در آذربایجان‌غربی

محرم واثقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در سال 90 بیش از 40 هزار نفر در برنامه‌های این سازمان در آذربایجان‌غربی همکاری داشتند که در سال‌ جاری این تعداد به بیش از 80 هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: فعالیت‌های بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی هر سال در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی در مناطق محروم، اجرای اردوهای جهادی و فعالیت در بخش‌های پزشکی و سایر زمینه‌های مورد نیاز مناطق محروم با همکاری نهادها و ارگان‌های مختلف اجرا می‌شود.

واثقی بیان داشت: فعالیت‌های دانش‌آموزی و دانشجویی از چشمگیرترین فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی است که با استقبال خوب مواجه شده و انتظار می‌رود در سال ‌جاری نیز همچون سال‌های گذشته تلاشگران در این عرصه‌ها فعالیت چشمگیری داشته ‌باشند.

این مسئول هدف اصلی از اجرای برنامه‌های بسیج سازندگی را رفع محرومیت‌زدایی اعلام کرد و گفت: در همین راستا دوره‌های آموزشی مختلف در میان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان توسط دانشجویان اجرا می‌شود که بنا بر ارزیابی‌های به ‌عمل آمده این طرح با موفقیت کامل اجرا شده ‌است.

وی ابراز داشت: در راستای خدمات‌رسانی در بخش پزشکی نیز حدود 200 تیم شامل متخصصین و دانشجویان رشته پزشکی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند که امید است با استقبال مردم مواجه شود.

واثقی حضور پرشور دانشجویان در عرصه‌های مختلف سازندگی را قابل ستایش دانست و عنوان ‌کرد: این حضور می‌تواند در راستای جامه عمل پوشاندن به اهداف سازمان بسیج سازندگی و همچنین افزایش کارآیی دانشجویان در عرصه‌های مختلف و دریچه‌ای به‌ سوی آینده روشن جوانان در مسئولیت‌های مختلف باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی، در پایان اذعان داشت: اردوهای مختلف جهادی که توسط دانشجویان رشته‌های مختلف انجام می‌شود، نقطه عطفی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که زمینه‌ای برای رفع محرومیت از چهره شهرها و روستاهای محروم است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول