اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

آغاز طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از آغاز طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: معلم کسی است که با جان و دل برای آموختن به افراد جامعه تلاش می‌کند.

وی افزود: نعمت سواد می‌تواند دیدگاه انسان را در جامعه و زندگی تغییر دهد و بر این اساس می‌توان نعمت سواد را در جامعه بسیار با اهمیت تلقی کرد.

خسروی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با برداشتن گام‌های اساسی و بهتر شاهد ریشه‌کن شدن معضل بی‌سوادی در تمام نقاط شهری، روستایی و عشایری استان باشیم.

فرماندار شهرستان اردل در ادامه از آغاز طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با حضور تعداد 80 نفر از بسیجیان عضو حلقه‌‎های صالحین در این شهرستان برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: کمک به کشاورزان محروم در زمینه جمع‌آوری محصول و کمک به شهرداری اردل شامل جمع‌آوری سنگریزه‌های پارک دزپارت به‌منظور ایجاد فضای سبز از جمله اهداف این طرح است.

خسروی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: امروزه فقر و محرومیت از مشکلات مهم کشور محسوب می‌شود به نحوی که بخش عمده‌ای از فقرا و محرومین در نواحی روستایی زندگی می‌کنند بنابراین توجه به روستاها در کانون برنامه‌ها و طرح‌های فقرزدایی و رفع محرومیت قرار دارد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول